خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب کلاله خبر داد؛

تشکیل ۲ پرونده برای آتش‌سوزی جنگل‌های گلستان/ ۷ نفر احضار و یک نفر بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۱۵۹

دادستان عمومی و انقلاب کلاله از تشکیل دو پرونده در مورد آتش سوزی های کلاله در دادسرای این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی خانی دادستان عمومی و انقلاب کلاله افزود : تاکنون ۷ نفر برای بازجویی به دادسرا احضار شده اند و تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان آتش سوزی ادامه دارد .

به گفته خانی ، آتش سوزی در کلاله در دو نقطه رخ داد که بر اثر آن ۱۴۰ هکتار از جنگل های سوزنی برگ کلاله و بخشی از عرصه های جنگلی چشمه زاو این شهرستان  در آتش سوخت.

عباس عرب دادستان عمومی و انقلاب گالیکش هم گفت : با توجه به این که شروع و وسعت بیشتر آتش سوزی جنگل گلستان در حوزه ی خراسان شمالی بود ، پرونده ای در دادگاه بخش قاضی این استان تشکیل شده است .

عباس عرب افزود : در تماسی که با رئیس این بخش داشتیم اعلام شده یک نفر در رابطه با آتش سوزی دستگیر شده است .

رئیس کل دادگستری گلستان دیروز با صدور دستور ویژه دادستان های کلاله و گالیکش را مکلف کرد در کوتاه ترین زمان ممکن ، کسانی که عمدی یا بر اثر سهل انگاری ، سبب آتش سوزی اخیر عرصه های جنگلی استان شده اند ، شناسایی و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل دهند ..

 چند روز گذشته ۱۲۰ هکتار از عرصه های جنگلی و مرتعی جنگل گلستان و ۱۴۰ هکتار از جنگل های سوزنی برگ کلاله در آتش سوخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز