خبرگزاری کار ایران

یک مقام کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد؛

ایران روی کمک چین برای کاهش آثار تحریم‌ها حساب نکند

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۰۲۰

«هنگبی» همچنین مدعی شده که توافق هسته‌ای با ایران یک اشتباه بوده و ایران می‌تواند بعد از ده سال به برنامه غنی سازی اورانیوم خود برگردد؛ اما بریتانیا، چین، فرانسه، روسیه، آلمان و اتحادیه اروپا قول دادند که با وجود عقب‌نشینی آمریکا از این توافق آن راحفظ کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه چینی «مورنینگ‌پست»، وزیر همکاری‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی مدعی شد: ایران نمی‌تواند بر حمایت چین برای کاهش آثار تحریم‌های آمریکا حساب کند. 

«زاچی هنگبی» مدعی شد: «چین می‌تواند از روابط خوبش با ایران استفاده کند. آنها می‌توانند در مورد مسائل حساس با ایران گفت‌وگو کنند و بگویند اگر شما به قدرت نظامی هسته‌ای نیازی ندارید، پس بیایید درباره اتفاقی که قرار است بعد از ده سال (اشاره به بندهایی از توافق هسته ای که بعد از ده تا ۱۵ سال منقضی میشود) بیافتد صحبت کنیم؟»

وی مدعی شد: «قطعا ایران با مذاکره مجاب نخواهد شد. آنها تا زمانیکه خود را تحت فشار تحریم‌ها نبینند مجاب نمی‌شوند.»

«هنگبی» همچنین مدعی شده که توافق هسته‌ای با ایران یک اشتباه بوده و ایران می‌تواند بعد از ده سال به برنامه غنی‌سازی اورانیوم خود برگردد؛ اما بریتانیا، چین، فرانسه، روسیه، آلمان و اتحادیه اروپا قول دادند که با وجود عقب‌نشینی آمریکا از این توافق آن راحفظ کنند.

اظهارات این مقام ارشد اسرائیل در حالی مطرح شده که ایران، و کشورهای باقیمانده برجام قرار است روز جمعه در وین دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز