خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مشترک مطرح شد؛

درخواست صدراعظم اتریش از روحانی درباره دیپلمات ایرانی دستگیر شده

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۰۱۰

صدراعظم اتریش در مورد دیپلمات ایرانی بازداشت شده در آلمان با ادعای دست داشتن در تلاش برای بمب‌گذاری در نشست منافقین عنوان کرد: در مورد دیپلمات ایرانی با آقای روحانی صحبت کردیم و انتظار داریم شفافیت کامل ایجاد شود. از آقای روحانی متشکرم که تضمین دادند در این رابطه به ما کمک کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ سباستین کورتز صدراعظم اتریش در نشست خبری مشترک با حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: از نظر ما موجودیت اسرائیل قابل مذاکره نیست.

وی افزود: ما نگران هستیم که مردم سوریه در فشار زندگی می‌کنند و امیدوارم تمام کشورهای منطقه سهم خود را در مورد سوریه ایفا کنند که منجر به راه حل سیاسی شود و رنج آنها به پایان برسد.

صدراعظم اتریش در مورد دیپلمات ایرانی بازداشت شده در آلمان با ادعای دست داشتن در تلاش برای بمب‌گذاری در نشست منافقین عنوان کرد: در مورد دیپلملات ایرانی با آقای روحانی صحبت کردیم و انتظار داریم شفافیت کامل ایجاد شود از آقای روحانی متشکرم که تضمین دادند در این رابطه به ما کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتریش و ایران ۱۶۰ سال روابط دیپلماتیک دارند، روابط خوب انسانی و فرهنگی دارند. گروهی از اتباع ایرانی در اتریش هستند و سهم خود را در کشور ما ایفا می‌کنند. ما در مذاکرات هسته‌ای میزبان بودیم و الان هم خوشحالیم که این مباحث به نتیجه برسد و دوست داریم روابط با ایران همچنان برقرار باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز