خبرگزاری کار ایران

بخشنامه استانداری تهران به کلیه دستگاه‌های اجرایی و غیردولتی تهران؛

ساعات کار ادارات برای مدیریت مصرف برق از ساعت ۶ صبح تا ۱۴ عصر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۹۵۲

در بخشنامه استانداری تهران آمده است؛ ساعت کار تمامی دستگاه های اجرایی،دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی و تمامی نهادهای عمومی غیردولتی و شهرداری های استان به استثناء مراکز خدمات رسان تا پایان تیرماه سال جاری از ساعت ۶ شروع و ساعت ۱۴ پایان می‌یابد.

به گزارش ایلنا، برابر اعلام استانداری تهران، بر اساس مصوبه هیئت وزیران موضوع مجوز تنظیم ساعت کار دستگاه‌های دولتی، ادارات بانک‌ها، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیردولتی با عنایت به تداوم شرایط خاص جوی و با توجه به ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف برق بدینوسیله ساعت کار ادارات به استثناء مراکز خدمات رسان تا پایان تیرماه سال جاری از ساعت ۶ شروع و ساعت ۱۴ پایان می یابد.

طبق این بخشنامه، ضروری است مسئولان دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادهای مستقر در استان تهران ضمن نظارت و تلاش جدی در خصوص کاهش مصرف انرژی دستگاه مربوطه، سیستم های سرمایش خود را در دمای ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم و حداکثر تا ساعت ۱۳.۳۰ خاموش نمایند.

همچنین حسن انجام امور بر عهده بالاترین مقام دستگاه و از طریق مبادی ذیربط کنترل و نظارت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز