خبرگزاری کار ایران

ادامه سریال اتهام‌زنی رسانه‌های غربی و اسرائیلی به ایران؛

ادعای نخست وزیر اسبق اسرائیل درباره سوءقصد علیه جانش

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۲۱۶

رسانه های اسرائیل از سو قصد علیه جان نخست وزیر اسبق این رژیم خبر دادند و مدعی شدند این اقدام توسط ایرانی‌ها و زمانی که او خارج از کشور بوده صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی واهی مدعی شد که ایرانی‌ها سو‌ءقصدی علیه جان «ایهود باراک» نخست‌وزیر اسبق اسرائیل زمانی که خارج از کشور بوده ترتیب داده بودند. 

«امیت ساگال» خبرنگار شبکه دو تلویزیون اسرائیل روز دوشنبه مدعی شد: الان می‌توان گفت؛ زمینه دیدار غیرمعمول رییس «شین بت» و «ایهود باراک»، نگرانی آنها بابت تلاش ایرانی‌ها برای سوءقصد علیه جان نخست وزیر اسبق زمانی که در خارج از کشور بوده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی نوشت: روز دوشنبه کانال دو گزارشی درباره دیدار محرمانه «ناداو آرگمن» رییس «شین بت» و «ایهود باراک» نخست‌وزیر اسبق اسرائیل  در منزل شخصی او خبر داد. چنین دیداری غیرمعمول است و دلیل آن تهدیدی بوده که علیه این مقام سابق اسرائیل وجود داشته است. 

بر اساس این گزارش «ایهود باراک» اخیرا فرانسه بوده و درگیری توییتری با «بنیامین نتانیاهو» نیز داشته است. نخست وزیر اسبق اسرائیل به «نتانیاهو» گفت «در آینده نزدیک به دلیل فساد درست مانند پادشاه فرانسه سرش را از دست خواهد داد». «نتانیاهو» پاسخ داده بود: «باراک قبلا سرش را از دست داده.»

به گزارش ایلنا، این ادعا درست زمانی مطرح شده که رسانه‌های غربی موج جدیدی از اتهام‌زنی‌ها به کشورمان را آغاز کرده‌اند. 

روز گذشته اخباری در رسانه‌های به اصطلاح «جریان‌ساز» خبری دنیا منتشر شده که مدعی دستگیری یک دیپلمات ایرانی به اتهام تلاش برای اقدام تروریستی در نشست گروهک منافقین شده بود. «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه کشورمان در واکنش به این ادعاها در توییتر خود همزمانی این اخبار با سفر اروپایی «حسن روحانی» به سوئیس را مایه تعجب خوانده و نوشت: «چه همزمانی جالبی. همزمان با شروع سفر رئیس‌جمهور به اروپا یک عملیات ایرانی، افشا و عوامل آن دستگیر می‌شوند. ایران هرگونه خشونت و ترور را در هر مکانی محکوم می‌کند و آماده همکاری با همه مقامات ذی‌ربط برای کشف آنچه تنها یک عملیات پلید برای دادن نشانی غلط است، خواهد بود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز