خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون انرژی در گفت‌وگو با ایلنا:

درصدد تنظیم طرحی دوفوریتی درباره مباحث مربوط به تحریم‌ها و فروش نفت هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۹۷۴

سخنگوی کمیسیون انرژی از تهیه و تنظیم طرحی دو فوریتی در خصوص مباحث تحریم‌‌‌‌ها و فروش نفت خبر داد.

اسدالله قره‌‌‌‌خانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، از تهیه و تنظیم طرحی دو فوریتی در خصوص مباحث تحریم‌‌‌‌ها و فروش نفت خبر داد و گفت:‌ در جلسه روز یکشنبه کمیسیون انرژی که با حضور نماینده بانک مرکزی،‌ صندوق توسعه ملی، مدیر شرکت ملی نفت،‌ مدیرعامل بورس و رییس مرکز پژوهش‌‌‌های مجلس برگزار شد، از حضار خواستیم تا نظرات و پیشنهادات خود را برای تکمیل این طرح تهیه و به کمیسیون تحویل دهند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه روز سه‌‌‌شنبه کمیسیون انرژی موضوع پیشنهادات سازمان برنامه و بودجه پیگیری خواهد شد یا خیر؟ اظهار داشت:‌ مطمئن نیستم که جلسه روز سه‌شنبه میهمانی از سوی سازمان برنامه و بودجه داشته باشد.  

این نماینده مجلس درخصوص برخی اخبار مبنی بر اعمال جریمه برای مصرف‌‌‌کنندگان بالای برق و صرفه‌‌‌جویی در سازما‌ن‌‌های دولتی و ادارات هم تصریح کرد:‌ این مباحث مطرح شده و قرار است در جلسه روز سه‌شنبه به طور مفصل روی آنها بحث و تبادل نظر صورت پذیرد. 

قره‌خانی در خصوص بسته اقتصادی ارائه شده به کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه بسته‌ای به این کمیسیون ارائه نکرده است اما برای مقابله با تحریم‌ها،‌ صادرات نفت و مسائل ارزی مواردی را بیان کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز