خبرگزاری کار ایران

تاکید اعضای کمیسیون بهداشت بر استمرار نظارت‌ها پس از تخصیص ارز

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۶۹۴

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: در همه حوزه ها و همچنین حوزه بهداشت و درمان نباید کالاهای غیرضروری را وارد کنیم هرچند که امید داریم با نظارت کمیسیون بهداشت بحث سلامت را با توجه به منابع ارزی و نوع واردات و تولید نیازمندی‌های عرصه بهداشت و درمان به بهترین نحو صورت بگیرد.

محمدحسین قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون بهداشت گفت: امروز در جلسه کمیسیون بحث تخصیص ارز برای تجهیزات پزشکی و درمانی مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه بررسی کردیم که چه میزان ارز برای این حوزه تخصیص داده شود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه خاطرنشان کرد: در جلسه کمیسیون بررسی شد که این ثبت سفارش‌ ها در حوزه تجهیزات پزشکی و درمانی آیا به اختیار وزارت بهداشت درآمده است یا اینکه در حوزه‌های مختلف ازجمله بازار ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه دارویی و تجهیزات پزشکی کمبودهایی داریم، گفت: برای آینده بهداشت و درمان کشور و تامین ارز در این باره ارزیابی و مقرر شد که تامین کالاهای مصرفی بیمارستان‌ها به سازمان نظام دارویی که ثبت سفارش ها را انجام داده و به شرکت‌هایی که در این حوزه توانمندی دارند سپرده شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در جلسه کمیسیون تاکید شد که پس از تخصیص ارز نظارت‌ها را ادامه دهند و مخصوصا در حوزه قیمت‌گذاری نظارت کنند و تخصیص ارز، واردات و قیمت‌گذاری‌ها به نحوی باشد که در مسیر نیاز کشور استفاده شود.

قربانی افزود: در همه حوزه‌ها و همچنین حوزه بهداشت و درمان نباید کالاهای غیرضروری را وارد کنیم هرچند که امید داریم با نظارت کمیسیون بهداشت بحث سلامت را با توجه به منابع ارزی و نوع واردات و تولید نیازمندی‌های عرصه بهداشت و درمان به بهترین نحو صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز