خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشگری؛

دومین همایش جوانان و قانونگذاری دوشنبه تیر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۱۷۲

دومین همایش ملی جوانان و قانونگذاری دوشنبه با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشگری، نمایندگان جوان نهادها و دستگاه‌های متولی امور جوانان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، دومین همایش ملی جوانان و قانونگذاری دوشنبه ( ۱۱ تیر ماه) در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است در این همایش یک روزه جمعی از مقامات کشوری و لشگری، نمایندگان جوان نهادها و دستگاه‌های متولی امور جوانان حضور خواهند داشت.

گفتنی است هدف از برگزاری دومین همایش ملی «جوانان و قانونگذاری» تبادل نظر و اندیشه در حوزه خلاء‌ها و نیازهای قانونی حوزه جوانان با استفاده از هم‌اندیشی دستگاه‌ها مرتبط با این بخش است تا از توان و تفکر جوانان ایران اسلامی در امر تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری استفاده شود و همچنین از این پتانسیل در امر قانونگذاری و آشنایی و قرابت هرچه بیشتر جوانان با شیوه تقنین، گامی بلند برداشته شود و زمینه حضور هرچه بیشتر جوانان در تصمیم‌گیری‌های کشور فراهم شود.

شایان ذکر است در دومین همایش ملی «جوانان و قانونگذاری» که با حضور نمایندگان جوان بیش از ۱۵ نهاد و سازمان برگزار می‌شود، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور،  محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان،‌ حجت نظری جوانترین عضو شورای اسلامی شهر تهران و چندتن از مسئولان سخنرانی خواهند کرد.

همچنین در این همایش یک‌روزه جمعی از نمایندگان جوان نهادها و سازمان‌های دعوت شده جهت بیان نظرات و دیدگاه‌های خود و ارائه راهکارها جهت ارتقا نقش جوانان در امر قانونگذاری و بهره‌مندی هرچه بیشتر از تفکر جوان ایرانی در امر تقنین، سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز