خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله شبیری زنجانی مطرح کرد:

تقدیر از تلاش‌های دولت برای رسیدگی به محرومان و پیشگیری از تأثیرگذاری فشارهای دشمن بر معیشت عامه مردم

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۸۱۵

آیت‌الله شبیری زنجانی از تلاش‌های دولت برای رسیدگی به محرومان و پیشگیری از تأثیرگذاری فشارهای دشمن بر معیشت عامه مردم تقدیر کردند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی روز جمعه در دیدار رئیس دفتر رئیس‌جمهور با ابلاغ سلام و آرزوی توفیق برای رئیس‌‌‌‌جمهور و دولت گفت: وحدت، همواره یکی از اصولی‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای جامعه اسلامی بوده و است و امروز با توجه به تشدید هجمه‌های دشمنان بیش از پیش به انسجام و همدلی نیاز داریم.

این مرجع معظم تقلید با بیان اینکه یقینا اگر در کنار هم باشیم از همه مشکلات هم عبور خواهیم کرد، اظهار داشت: وجود اختلاف نظر در جوامع امری کاملاً طبیعی است و اگر با حسن‌‌‌نیت و حسن نظر همراه باشد، بسیار هم سازنده است، اما اگر این اختلاف‌نظرها به سمت تفرقه پیش برود، بسیار مضر خواهد بود.

آیت‌الله شبیری زنجانی ادامه داد: تفرقه‌‌‌‌افکنی روش فرعون بوده است که خداوند هم در قرآن کریم به آن اشاره کرده است که او برای پیشبرد نیات و اهداف باطل خویش مردم را فرقه فرقه می‌‌‌کرد و میان‌شان اختلاف می‌‌‌‌انداخت و از این اختلاف استفاده می‌‌‌کرد و دشمنان ما نیز امروز به دنبال یک چنین چیزی هستند و ما نباید اجازه بدهیم آنها چنین فضایی را به وجود بیاورند و باید در کنار هم متحد و منسجم از اسلام و کشور دفاع کنیم.

این مرجع تقلید همچنین از تلاش‌های دولت برای رسیدگی به محرومان و به ویژه تلاش برای پیشگیری از تأثیرگذاری فشارهای اقتصادی دشمن بر معیشت عامه مردم، تقدیر و تشکر کرده و برای دولت در این مسیر آرزوی موفقیت روزافزون کردند.

سید محمود واعظی نیز در این دیدار با ابلاغ سلام روحانی برای آیت‌الله شبیری زنجانی تصریح کرد: آقای رئیس‌‌‌جمهور همواره تأکید دارند که دولت به دعای خیر و نظرات حکیمانه مراجع تقلید و علما نیاز دارد.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت کشور و تلاش‌های دولت برای مدیریت وضعیت جدید پیش آمده پس از خروج آمریکا از برجام خاطرنشان کرد: طبیعی است که بر اثر فشارهای آمریکا، وضعیت اقتصادی کشور، تحت تأثیر قرار بگیرد، اما دولت با تمام تلاش در حال برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای مدیریت وضعیت است تا زندگی مردم و بخصوص طبقات ضعیف‌تر در فشار قرار نگیرد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور اضافه کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز داریم که همه مسئولان کشور درباره وضعیت پیش‌رو و اینکه باید چه راهکارهایی برای مواجهه با این وضعیت اتخاذ کنیم اتفاق نظر داشته باشند، چراکه دشمن کاملاً روی اختلاف‌نظر و تفرقه بین مسئولان کشور حساب باز کرده است.

واعظی افزود: همه مسئولان و از جمله علما و مراجع می‌توانند با ارتباط نزدیک‌تر با مردم تلاش‌های دشمنان برای سیاه‌نمایی و جنگ رونی علیه جمهوری اسلامی را خنثی کنند. و همه قواها و نهادهای کشور نیز باید با نهایت همدلی و همکاری تأمین نیازها و مطالبات مردم و تلاش برای جلوگیری از تأثیرگذاشتن فشارها بر زندگی مردم را وجه همت خود قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز