خبرگزاری کار ایران

مونسان در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

اصلاح جدول پیوست قانون تغییر کاربری اراضی/ وزارت آموزش و پرورش با تعطیلات زمستانی موافق است

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۲۰۹

رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اصلاح جدول پیوست قانون تغییر کاربری اراضی خبر داد و تاکید کرد: براساس اصلاحاتی که امروز صورت گرفت، مجتمع‌های گردشگری، بومگردی و مناطق نمونه گردشگری با مصوبه دولت به جدول قانون پیوست قانون کاربری اراضی اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی اصغر مونسان در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: امروز مصوبه خوبی در حوزه گردشگری داشتیم. بر این اساس جدول پیوست قانون تغییر کاربری اراضی اصلاح شد و سه مورد به آن اضافه شد.

وی با بیان اینکه قبلا هتل‌ها از پرداخت عوارض معاف بودند، اظهار  داشت: براساس اصلاحاتی که امروز صورت گرفت، مجتمع‌های گردشگری، بومگردی و مناطق نمونه گردشگری با مصوبه دولت به جدول قانون پیوست قانون کاربری اراضی اضافه شدند.

معاون رئیس‌جمهور درخصوص آخرین وضعیت تعطیلات زمستانی مدارس نیز تصریح کرد: ما پیگیر این موضوع هستیم. وزارت آموزش و پرورش با این موضوع موافق است و امید داریم بتوانیم امسال اجرایی‌اش کنیم.

مونسان ادامه داد: این اتفاق برای برخی مناطق مانند مناطق جنوبی که در فصل دوم سال ایام آب و هوای‌شان بهتر است، اتفاق خوبی است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال و رونق آن مناطق خیلی خوب است، خاطرنشان کرد: با وزیر آموزش و پرورش صحبت کردیم. امیدواریم به دلیل زمان کوتاهی، این موضوع نیاز به مصوبه مجلس نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز