خبرگزاری کار ایران

پور ابراهیمی در جمع خبرنگاران خبر داد؛

نامه روسای کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه به رئیس‌جمهور برای تغییر کابینه

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۰۳۷

پور ابراهیمی از نامه روسای کمیسیون‌های اقتصادی و بودجه به رئیس‌جمهور برای تغییر تیم اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران گفت: روسای کمیسیون‌های اقتصادی و بودجه مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار تغییر تیم اقتصادی دولت شدند. 

پورابراهیمی گفت: در وضعیت امروز اقتصادی انتقاد داریم و ما معتقد هستیم که تیم اقتصادی دولت باید جوان و چابک باشد و نظر ما و توقع ما تغییر تیم اقتصادی در درون دولت است.

وی تاکید کرد: مجلس با توجه به اختیارات و قدرت قانونی خود می‌تواند اقدام کند اما بهتر است و ما خواهش می‌کنیم که دولت در این مورد پیش‌قدم شود و قبل از ما اقدام کند و در تیم اقتصادی خود این تغییرات را به وجود آورد تا وضعیت اقتصادی کشور بدتر از این نشود. دولت باید جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور جهت دیگری داشته باشد.

نماینده مردم کرمان با بیان اینکه وضعیت نابسامان اقتصادی با عملکرد نامناسب اقتصادی دولت گره خورده است، گفت:‌ در اقتصاد چالش وجود دارد و این چالش‌ها ناشی از رفتارهایی در فضای اجرایی و اقتصادی کشور است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سه عامل اثرگذار در ایجاد وضعیت کنونی اقتصاد گفت: مدیریت کلان اقتصاد و قوه مجریه پیشانی ا ین تصمیمات است که عملکرد مناسبی هم ندارد.

وی با بیان اینکه اقداماتی برای حل معضلات اقتصادی صورت نگرفته است گفت: اقدامات صورت گرفته نشان از آن دارد که تیم اقتصادی در درون دولت متناسب با شرایط کنونی که بتواند بر مشکلات فائق آید نیست.

نماینده کرمان با تاکید بر اینکه دولت آمادگی، توان و مدیریت لازم را ندارد گفت: دشمن علاقه دارد در کشور التهاب ایجاد کند عملیات تروریستی ایجاد کند اما همه نقش بر آب شده و ما به آنها اجازه نداده‌ایم ولی دشمن از این سوء مدیریت‌های اقتصادی سوء استفاده می‌کند. التهاب‌های اقتصادی دلیل اصلی این اتفاقات در اقتصاد است.

پورابراهیمی اظهار کرد: ما در جامعه‌ای خواستار تغییر تیم اقتصادی دولت شده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز