خبرگزاری کار ایران

رحمانی فضلی:

اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی به بخش خصوص واگذار شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۱۱۹

وزیر کشور تاکید کرد: الحمدالله خداوند توفیق داد که ما امروز با همراهی مدیران استانی و فرمانده مرزبانی از مرزها بازدیدی داشته باشیم و مسائل مربوط به ساکنین مناطق مرزی در سطح استانی و ملی پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از پاسگاه مرزی آق پشت در استان گلستان گفت: امروز جلسه بسیار صمیمی و خوبی با علمای اهل تسنن در این منطقه و هم مردم این منطقه و هم دوستان ما که در مرزبانی هستند داشتیم. همه دوستان مسائلی را که داشتند مطرح کردند و ما هم با توجه به امکانات و شرایطی که داریم به آنها قول دادیم که موضوعاتی که در استان قابل پیگیری است را حتما استاندار محترم پیگیری خواهد کرد و آنچه را هم که بنده باید در سطح ملی پیگیری کنم حتما انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور ما در بین این عزیزانی که واقعا در شرایط سختی از مرزهای کشور صیانت می کنند، چه مردمی که در اینجا ساکن هستند و چه نیروهایی که در این مناطق انجام وظیفه می کنند، برای خود بنده توفیق بسیار بزرگی است و ان شاءالله خداوند به همه آنها در انجام کارهایشان توفیق دهد.

وزیر کشور همچنین پس از بازدید از گذرگاه مرزی، ریلی و بازارچه اینچه برون در نشست مشترک با مسئولان و معتمدین این منطقه اظهار کرد: این منطقه و استان گلستان با توجه به ترکیب جمعیتی که دارد جز مناطق أرام و منسجم است و همواره مردن این منطقه همراه دولت و نظام بوده و هستند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه دولت لایحه تأسیس منطقه آزاد در استان گلستان را به مجلس ارائه کرده و مجلس باید زودتر آن را تصویب کند، افزود: کشاورزان و مسئولان توجه داشته باشند که در حوزه کشاورزی باید از روش های نوین آبیاری در این مناطق استفاده شود تا بتوان با کمترین مصرف آب بالاترین بهره وری را داشته باشیم.

وی از آمادگی دولت برای ارائه تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان خبر داد و گفت: دولت تسهیلات لازم را به طرح‌های اشتغالزایی روستایی پرداخت می کند و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. همچنین اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی را به بخش خصوص واگذار شود و هر کدام از طرح هایی که قابل واگذاری است را به بخش اقتصادی واگذار کنید. دولت باید خود را به نفع بخش خصوصی و مردم کنار بکشد و قوه مجریه در این زمینه مصمم بوده و هست و مدیران نیز  باید با سخاوت با بخش خصوصی رفتار و برخورد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز