خبرگزاری کار ایران

تاجگردون:

مسکوت ماندن دوماهه لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم فرصتی برای مذاکره دولت با اروپا است

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۷۰

نماینده گچساران گفت: پیشنهاد مسکوت ماندن دوماهه لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم فرصتی است که در اختیار دولت قرار داده می‌شود تا دولت بتواند اعلام کند ما چه تضامینی را برای ادامه برجام با دنیا نیاز داریم به همین دلیل ما از نمایندگان درخواست داریم ۲ ماه فرصت دهند تا این لایحه به تعویق بیفتد تا با اروپا مذاکره کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جریان صحن علنی مجلس شورای اسلامی غلامرضا تاجگردون در موافقت مسکوت ماندن کلیات  لایحه الحاق ایران به کنوانسیون تامین مالی تروریسم تا دو ماه گفت: جناب رییس درخواستی با ۵۰ امضاء تقدیم هیات رییسه شده که برای تعلیق دوماهه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون تامین مالی تروریسم است. البته مجلس شورای اسلامی در مصوبات اخیر که سه لایحه را تصویب کرد عملا همراهی خود را برای تعامل با دنیا ثابت کرده و تعارضی در این بین وجود ندارد.

وی افزود: اما مساله که مهم است این است که ما باید وحدت عمومی برای عبور از مسائل و حل مشکلات موجود بین‌المللی به عمل آوریم. این پیشنهادها دقیقا فرصتی است که نمایندگان می‌توانند آنها را در اختیار دیپلمات‌ها و مسئولان دولت برای مذاکره قرار دهند.

تاج گردون تاکید کرد: ما با اروپا در حال مذاکره هستیم و باید تضامین لازم برای ادامه برجام ارائه شود. تا الان بعد از خروج آمریکا هنوز اتفاق جدی از سوی اروپا نداشتیم.

وی ادامه داد: این پیشنهاد در حقیقت فرصتی است که در اختیار دولت قرار داده می‌شود تا دولت بتواند اعلام کند ما چه تضامینی را برای ادامه برجام با دنیا نیاز داریم به همین دلیل ما از نمایندگان درخواست داریم ۲ ماه فرصت دهند تا این لایحه به تعویق بیفتد تا با اروپا مذاکره کنند.

تاجگردون در پایان گفت: تا اینجا ما تمام کارهای انجام شده را انجام دادیم در حال حاضر بهترین شرایط است که دولت موافقت کند و در زمینه به تعویق افتادن این لایحه همکاری لازم را به عمل آورد و از نمایندگان هم درخواست داریم که اگر دولت موافقت کرد این کار با تاخیر انجام شود این کار موجب وحدت اصولی بین تمام نیروهای نظام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز