خبرگزاری کار ایران

بیانیه جمعیت زنان مسلمان نواندیش به مناسبت روز قدس

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۷۷۰

جمعیت زنان مسلمان نواندیش با صدور بیانیه‌ای با محکوم‌کردن اقدامات دولت امریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آنها در خاورمیانه اعلام کرد برای همراهی با مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به رفتار ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه جمعیت زنان مسلمان نواندیش به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

کدام وجدان بیدار و آگاهی است که ظلم بر زنان و مردان و کودکان بی‌‌دفاع و مظلوم فلسطین را ببیند، اما سکوت کند و یا قدمی در حمایت از این مظلومیت و محکومیت اشغالگران برندارد.

سرزمین قدس شریف سال‌‌‌هاست صحنه زورگویی رژیمی غاصب شده است که نه به مبانی دین یهود اعتنایی می‌‌‌کند و نه با موازین بین‌‌المللی و حقوق‌‌‌بشر سر سازگاری دارد.

رژیم اشغالگر قدس حال که با همراهی ترامپ و هم‌‌‌پیمانانش در خاورمیانه زمینه را برای ظلم و تعدی به مردم مظلوم فلسطین، مناسب‌‌‌‌تر از همیشه دیده، حتی صدای اعتراض این مردم به پایتخت نامیدن قدس شریف و راه‌‌‌اندازی سفارت دولت امریکا در این شهر را با گلوله مستقیم به مردم بی‌‌دفاع پاسخ می‌‌‌دهد.

این روزها مردم مظلوم فلسطین در معرض بیشترین فشارها و حملات رژیم صهیونیستی و هم‌‌‌پیمانانش هستند و حتی به پرستار ۲۱ ساله که در حال رسیدگی به مجروحین و آسیب‌‌‌دیدگان این حملات غیرانسانی بود، نیز شلیک مستقیم می‌‌کند و او را به شهادت می‌‌رساند.

به راستی این قساوت با کدامیک از موازین انسانی و حقوق‌‌بشر همخوانی دارد که اینچنین دولتی که ادعای حقوق‌‌‌بشرش گوش فلک را کر کرده است، حاضر است برای تأمین منافع سیاسی و اقتصادی خود در خاورمیانه، قطعنامه‌‌‌های سازمان ملل را در محکومیت اقدامات رژیمی اشغالگر، وتو کند.

روز قدس نماد همراهی و همصدایی همه مردم جهان با مردمی است که سال‌هاست، بی‌‌دفاع و آواره از سرزمین خود شده‌‌اند و مجامع بین‌‌‌المللی که باید بی‌‌طرفانه نسبت به این ظلم و بی‌‌عدالتی وارد عمل شوند، به رغم این مظلومیت نتوانسته‌‌اند داد مظلومیت آنها را بستانند.

جمعیت زنان مسلمان نواندیش با محکوم‌کردن اقدامات دولت امریکا و رژیم صهیونیستی و هم‌‌پیمانان آنها در خاورمیانه و برای همراهی با مردم مظلوم فلسطین، در اعتراض به این رفتار، به خیل عظیم راهپیمایان روز قدس می‌‌پیوندد. باشد که این حرکت و این همراهی، زمینه‌‌ای برای بیشتر شنیده شدن صدای مظلومیت آنان در مجامع جهانی و پایان دادن به رفتار ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

جمعیت زنان مسلمان نو اندیش

هفدهم خرداد ماه ۱۳۹۷ 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز