خبرگزاری کار ایران

بیانه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۵۴۸

حزب موتلفه اسلامی به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد تاکید کرد: شکر نعمت رهبری هوشمندانه و حکیمانه شرط اصلی تداوم انقلاب است و این شکر منوط به درک حقیقت این نعمت الهی است.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

ملت آگاه ایران؛

بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را در حالی برگزار می‌کنیم که جمهوری اسلامی آماده می شود تا در بهمن ۵۷ جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان اسلام و ایران برگزار کند.

امروز نام و یاد امام(ره) به پایمردی رهبر معظم انقلاب اسلامی زنده‌تر و حیات‌بخش‌تر از همیشه در ایران، منطقه و جهان زنده است و خط مبارک امام(ره) چون مشعلی فروزان فرا راه میلیونها مسلمان و نیز آزادیخواهان جهان می‌باشد.

امام خمینی (ره) بنده صالح خدا بود و به این بندگی افتخار می‌کرد. تاریخ پس از ظهور انبیاء و اولیا و پیامبر خاتم و جانشینان برحقش ظهور چنین شخصیتی هوشمند، دارای حلم، صبر، متانت، صفا و زهد انقلابی، شجاع و عادل سراغ ندارد.

او در مرز عصمت حرکت می‌کرد. نام او لرزه بر اندام دشمنان اسلام و ایران می‌انداخت. او بود که اقتدار استبداد جهانی و استعمار جهانخواران و سردمداران کفر، الحاد و شرک در قرن ما را به زیر کشید.

او امروز چون خورشید فروزان در تاریخ ایران و جهان می‌درخشد و نورانیت آن نه تنها کاستی نگرفته بلکه در اثر هدایت‌های مقام معظم رهبری و پاسداشت خط گرامی خط امام(ره) مضاعف هم شده است.

امام(ره) علمدار اسلام ناب محمدی(ص) در عصر ماست و این علم به پایداری ملت و رهبری تا قیام امام زمان(عج) همچنان در اهتزاز است.

عصر ما عصر امام خمینی(ره) است جنایات آمریکا و شرکای غربی آن در محو انقلاب اسلامی نتوانسته است نام این عصر را تغییر دهد. امروز بیداری اسلامی و گرایش بشریت به اسلام مدیون تلاشهای مردانه اوست.

امام(ره) شاگرد مکتب قرآن بود. قیام او قرآن را به عرصه جامعه، اجتماع و حکومت آورد و مردم طعم شیرین اجرای احکام اسلامی و قرآنی را در عصر تباهی و مادیگری چشیدند. امام(ره) اسلام بدور از تحجر و انفعال را به جهانیان معرفی کرد و همین جاذبه باعث شد میلیونها جوان در عصر ما در کشورهای اسلامی بازگشت به اسلام و قرآن را در دستور کار خود قرار دهند و از افتادن در دام مکتب‌های مادی نجات پیدا کنند. او اسلام را احیاء و روح عزت را به مسلمانان برگرداند و یک جامعه بزرگ اسلامی به نام امت اسلام در قرن ما پدید آورد. او نشان داد می‌شود بر مبنای اسلام حکومت تشکیل داد و ابرقدرتها را به خاک مذلت انداخت. او روحیه خودباوری و غرور را در ملت ما زنده کرد تا ملت ما بتواند احساس عزت و اقتدار کند و با این احساس اقتدار در برابر جهان کفر شرک و نفاق بایستد. سّر پیروزی و موفقیت امام(ره) بصیرت و صبر انقلابی و اتکال به خداوند متعال بود. او ثابت کرد در جنگ و صلح اگر به خدا متکی باشیم پیروزی حتمی است.

حزب موتلفه اسلامی با گرامیداشت یاد امام(ره) به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی نکاتی را در یادآور می‌شود:

۱- ملت ما با پیروی از امام و رهبری قله‌های پیروزی را در چهل سال گذشته یکی پس از دیگری طی کرده‌ است. قدرت ملت وقتی در برابر دشمن تجلی می‌کند که وحدت و یکپارچگی ملت در اطاعت از امام و رهبری به عنوان اقتدار ملی به ظهور برسد. رمز موفقیت جمهوری اسلامی همین است. حزب موتلفه اسلامی بر وحدت همه گروه‌های اجتماعی حول محور رهبرانقلاب، برای عبور از گردنه‌های سختی که در پیش داریم، تاکید می‌کند.

۲- رهبری ۲۹ ساله مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام(ره) نشان داد خبرگان امت در نگاه به ماموریت تاریخی خود پس از امام(ره) درست تصمیم گرفتند. آیت الله العظمی خامنه‌ای امانت‌دار بزرگ تاریخ معاصر است. او امانت خط امام را که همان خط عظمت اسلام و مسلمین و دفاع از محرومان و مستضعفان است حفظ کردند؛ گویی او با امام یک روح اند در دو بدن.

رهبری معظم انقلاب پس از امام(ره) انقلاب را از فراز و نشیب‌های بزرگی عبور دادند و علی‌رغم بی مهری تجدید‌نظرطلبان و فتنه‌گران در صیانت از خط امام(ره) تا پای جان ایستادند. شکر نعمت رهبری هوشمندانه و حکیمانه شرط اصلی تداوم انقلاب است و این شکر منوط به درک حقیقت این نعمت الهی است.

۳- امروز انقلاب در برابر تهدیدهای بزرگی قرار دارد. آمریکا و متحدان غربی او سطح شرارت، خصومت و اسلام‌ستیزی خود را در قالب ایران ‌ستیزی دنبال می‌کنند. تجربه برجام نشان داد هر قدر در برابر دشمن نرمش و انعطاف صورت بگیرد آنها در مسیر دشمنی راسخ‌تر و فشارها را افزون‌تر می‌کنند.  ما از دولت جمهوری اسلامی می‌خواهیم بعد از بدعهدی آمریکا در برجام، بدعهدی‌ اروپا را مجدداً تجربه نکند. دولت باید تعیین کند که آبی از این نوع مذاکرات گرم نخواهد شد. کشور باید بدون برجام و بدون نگاه به آمریکا و اروپا اداره شود. عزت ملت ایران حکم می‌کند لحن دیپلماسی خارجی جمهوری اسلامی تغییر کند و آمریکا و اروپا پاسخ انقلابی و محکمی در ازای بدعهدی و نقض پیمان خود دریافت کنند.

۴- پیشرفت‌های هسته‌ای نباید متوقف شود. کمترین واکنش دولت در برابر بدعهدی آمریکا به تعلیق درآوردن تعهدات برجامی از سوی ایران است. غنی‌سازی ۲۰درصد باید از سر گرفته شود. اگر آمریکا به شرارت خود ادامه داد دولت باید عزم خود را برای خروج از معاهده (ان پی تی) به طور راسخ اعلام نماید.

۵- آمریکا امروز خود را درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی با ملت ایران کرده است. همانند سالهای دفاع مقدس باید یک قرارگاه هوشمند، دشمنی‌های آمریکا و اقدامات عملی آنها را رصد کند. بیش از نیمی از تولید ناخالص ملی کشور بدون اتکاء به واردات به طور خودجوش و خودکفا اداره می‌شود. پیوند ۵۰ درصد بقیه را هم باید با صبر انقلابی و اقتصاد مقاومتی و تدبیر و امید به آینده، قطع کرد تا دشمن برای همیشه پرچم تسلیم در برابر ملت ایران در جنگ اقتصادی را بالا ببرد.

۶- نفوذ و قدرت منطقه‌ای ایران بیش از هر چیز دشمن را به هراس انداخته است. فرزندان                   امام خمینی(ره) امروز در داخل مرزهای جمهوری اسلامی و فراتر از آن پیشانی دشمن را برای ضربه نهایی نشانه گرفته‌اند. میلیونها جوان مشتاق شهادت منتظر یک فرمان اند تا پاسخ شرارت احتمالی آمریکا را در لحظه بدهند. دولت باید آماده چنین فضایی باشد، تا بتواند شور انقلابی را در ایران و منطقه نمایندگی کند.

۷- نهال نوپای جمهوری اسلامی امروز تبدیل به درختی تنومند شده است. دشمن نه در ابتدای انقلاب و نه در چهل سالگی هرگز جرأت کندن نهال اندیشه پویای انقلابی امام خمینی و رهبری را بدست نیاورد. دشمن امروز ضعیف‌تر از همیشه است. دولت باید اقتدار و عزمت ملت ما را نمایندگی کند و با صبر انقلابی بر مشکلات فائق آید. رئیس جمهور باید اطمینان داشته باشد ملت پشتیبان اوست و نخبگان و علما و دانشمندان و احزاب از ایستادگی دولت در برابر جهانخواران حمایت می‌کند. لذا نباید کمترین ضعف و سستی در این ایستادگی نشان داده شود.

۸- دولت هجوم دشمن را در عرصه مسایل فرهنگی، اجتماعی رصد کند. مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و نیز مبارزه با فساد اقتصادی را در دستور کارخود قرار دهد. نباید این مشکلات مثل موریانه از درون مشروعیت مردمی و الهی دولت را بخورد و بپوساند. در این رهگذر همه ملت از اقدامات عملی دولت حمایت خواهند کرد.

۹- دولت باید مواظب تروریستها در داخل و خارج کشور باشد و مجال حمایت را از آنها سلب کند. امروز منافقین درکاخ سفید در صف اول مشاوره با ترامپ دیوانه ایستاده‌اند. نباید اجازه داد منافقین اقدامات تروریستی و تبهکارانه دهه ۶۰ را تکرار کنند. دولت و دستگاه قضایی و مجلس هوشمندانه در برابر این پدیده بایستند.

حکومت داعش با تدبیر فرزندان انقلابی ایران اسلامی سرنگون شد. باقی مانده‌های این گروهک تبهکار نباید با کمک‌های آمریکا دوباره احیا شوند. لذا گفتگو درباره اقتدار موشکی و نفوذ منطقه‌ای را با هیچ قدرتی جایز نمی‌دانیم و دولت از ورود به این مسایل باید پرهیز کند.

۱۰- مراسم گرامیداشت امام خمینی(ره) در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی فرصتی برای بازخوانی خط امام و رهبری است. حضور امت انقلابی ایران را در این مراسم غنیمت می‌شماریم و در کنار مردم و پا به پای آنها، گوش جان به بیانات رهبری می‌سپاریم. یاد شهدای۱۵ خرداد را گرامی می‌داریم و آرزو می‌کنیم با شهدای انقلاب در قیامت محشور شویم.

حزب موتلفه اسلامی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز