خبرگزاری کار ایران

عارف رئیس و پزشکیان و مطهری گزینه‌های فراکسیون امید به عنوان نواب رئیس مجلس

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۳۱۷

سخنگوی فراکسیون امید مجلس نشست عصر هیات رئیسه فراکسیون متبوعش درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام پارسایی در تشریح نشست عصر امروز هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست عصر درباره نشست مجمع امید که صبح امروز برگزار شد، بحث هایی صورت گرفت که به طور قطع براساس نظر مجمع عمومی گزینه ریاست آقای عارف و گزینه نواب رئیس آقایان پزشکیان و مطهری هستند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراکسیون متبوعش درباره دبیران و کارپردازان در نشست امروز مجمع عمومی تصمیم گیری کرد، افزود: ۶ دبیر و ۳ کارپرداز مشخص شده اند اما فراکسیون در این باره لیست کاملی نخواهد داد یعنی در واقع فراکسیون امید لیست مستقلی ارائه می دهد، اما این لیست کامل نخواهد بود.

وی ادامه داد: به جز رئیس و نواب رئیس که قطعاً یک و دو گزینه پیشنهادی مدنظر است، درباره دبیران و کارپردازان ممکن است لیست کامل ارائه نشود که تصمیم گیری در این باره در نشست صبح فردای مجمع عمومی انجام می شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیات رئیسه در نشست عصر، گزارشی درباره مذاکراتی که بین اعضای فراکسیون و نمایندگان برخی از فراکسیون های دیگر صورت گرفته، ارائه کرد، یادآور شد: تمایل فراکسیون امید بر این است که لیست به صورت مستقل ارائه شود، اما کامل نباشد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فراکسیون امید احتمالا ائتلافی با دو فراکسیون دیگر نخواهد داشت، اما اگر ائتلافی صورت گیرد در بخش دبیران و کارپردازان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز