خبرگزاری کار ایران

پاسخ وزارت کشور به جریان‌سازی رسانه‌ای درباره ادعای اقدامات غیرقانونی در ساوجبلاغ

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۱۱۶

در پی فضاسازی‌های رسانه‌ای هفته‌های اخیر با موضوع انتصاب خلاف واقع تصرف وزیر کشور در قسمتی از اراضی کشاورزی در منطقه ساوجبلاغ و تخریب ساخت و ساز انجام شده از سوی مراجع قضایی، مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای ضمن رد کامل این ادعاها، توضیحات تکمیلی را در این زمینه از قول دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در رابطه در مورد تخریب برخی بناها در شهرستان ساوجبلاغ توضیحاتی ارائه کرد.

حاجی رضا شاکرمی در رابطه با تخریب اخیر برخی بناها در شهرستان ساوجبلاغ توضیحاتی ارائه کرد و گفت: پس از اینکه ماموران جهاد کشاورزی در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور نماینده دادستان شهرستان ساوجبلاغ در اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون زراعی و باغی به تخریب بناها و مستحدثاتی اقدام کردند، این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با عنایت به بررسی‌های به عمل آمده توسط هیات اعزامی از دادستانی مبنی بر عدم تخریب و قلع و قمع بناها و مستحدثاتی که به طور کامل ساخته و تکمیل شده است و همچنین لزوم رسیدگی قضایی در محکمه به ادعای افرادی که مدعی هستند بناها و مستحدثات آنان در محل ساختمان‌های قدیمی ساخته شده است و تغییر کاربری محسوب نمی‌گردد، تحقیقات بیشتر در این زمینه مورد توجه بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز اضافه کرد: مطابق بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته تخریب قسمتی از بناها و مستحدثات مربوط به وزیر کشور و افراد دیگری که وضعیت مشابه داشته‌اند برخلاف مقررات و موازین قانونی تشخیص داده شد.

شاکرمی همچنین از انعکاس تخلفات ارتکابی افراد به مراجع قانونی خبر داد و گفت که این موضوع در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز