خبرگزاری کار ایران

در دیدار جابری انصاری و لاورنتیف مطرح شد؛

پیگیری اجرای مصوبات کنفرانس سوچی و کمیته تبادل بازداشتی‌‌‌ها، ربوده‌شدگان و مفقودان بحران سوریه

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۶۱۸

مذاکره‌کننده ارشد ایران در روند آستانه با نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور سوریه و رئیس هیات مذاکره‌کننده روسیه در روند آستانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، حسین جابری انصاری، دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره‌‌‌‌کننده ارشد ایران در روند آستانه، با الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه پوتین در امور سوریه و رئیس هیات مذاکره‌‌‌کننده روسیه در روند آستانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که ورشنین، معاون وزیر امور خارجه روسیه و هیات‌‌‌های دو کشور نیز حضور داشتند، دستیار ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نماینده ویژه رئیس‌‌جمهور روسیه در امور سوریه، آخرین وضعیت سیاسی و میدانی سوریه را مورد بحث و رایزنی قرار دادند.

این دیدار در چارچوب نهمین اجلاس روند آستانه و پس از اجلاس اخیر وزرای خارجه در مسکو و تحولات نظامی جدید در سوریه صورت می گیرد.

جابری انصاری و لاورنتیف همچنین پیرامون پیگیری اجرای مصوبات کنفرانس گفت‌وگوی ملی سوریه در سوچی و دومین جلسه کمیته تبادل بازداشتی‌‌‌ها، ربوده‌شدگان و مفقودان بحران سوریه که در حاشیه این دور از مذاکرات آستانه برگزار می‌‌‌‌شود،‌ گفت‌وگو کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز