خبرگزاری کار ایران

درخصوص بحران یمن انجام شد؛

گفت‌وگوی جابری انصاری با اشمید و نمایندگان ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس در رم

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۸۱۰

دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور سیاسی با معاون مسئ ل سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نمایندگان ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس درخصوص بحران یمن در رم گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، حسین جابری انصاری، دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره‌کننده ارشد ایران در امور بحران‌های منطقه.ای که در حال دیدار از ایتالیا است، عصر امروز در رم با هلگا اشمید، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و مدیران کل سیاسی و امنیتی وزارتخانه‌های امور خارجه ایتالیا، آلمان، فرانسه و انگلستان دیدار و درخصوص بحران یمن گفت‌وگو و رایزنی کرد.

در این گفت‌وگوها، درخصوص ابعاد مختلف بحران یمن به ویژه وخامت وضعیت انسانی در این کشور و گام‌های اولیه اعتمادساز برای حل بحران یمن رایزنی و تبادل نظر شد.

یادآوری می‌شود دور نخست این گفت‌وگوها درباره یمن پیش از این در اواخر بهمن ماه ۹۶ در مونیخ آلمان برگزار شد و مطابق توافق نشست امروز رم، دور سوم گفت‌وگوها پس از ماه رمضان و در نیمه دوم ژوئن ۲۰۱۸ در بروکسل مقر اتحادیه اروپایی، با میزبانی این اتحادیه برگزار خواهد شد.

جابری انصاری همچنین صبح امروز در رم با لوکا جان سانتی، مدیرکل سیاسی و امنیتی وزارت امور خارجه ایتالیا دیدار و درخصوص بحران‌های منطقه‌ای و همکاری‌های دو کشور در زمینه حل این بحران‌ها گفت‌وگو و رایزنی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز