خبرگزاری کار ایران

مافی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

پاسخ وزیر کشور به سوالاتی درباره وضعیت زلزله‌زدگان، تقسیمات کشوری و خانه‌های سنتی اصفهان/ دعوت کمیسیون شوراها از افشانی

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۳۳۳

عضو کمیسیون شوراها از جلسه امروز این کمیسیون و پاسخ‌های وزیر کشور به سوالات نمایندگان خبر داد.

پروانه مافی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور عنوان کرد: در جلسه امروز که با حضور وزیر کشور برگزار شد نمایندگان سوالات خود را مطرح کردند که در این میان برخی نمایندگان قانع شدند و برخی هم قانع نشدند.

 وی افزود: یکی از سوالات درباره زلزله کرمانشاه و رسیدگی به وضعیت زلزله‌زده‌ها بود که آقای رحمانی‌فضلی پاسخ‌های لازم را داد.

 عضو کمیسیون شوراها تاکید کرد: نماینده دیگری درباره تقسیمات کشوری و جابه‌جایی امامزاده هاشم از فیروزکوه و پیوستن آن به آمل سوال کرد. سوال دیگر درباره خانه‌های سنتی در اصفهان بود و اینکه چرا این اماکن تعطیل شده و تاکید بر این بود که از این روند جلوگیری شود و اگر مشکلاتی وجود ندارد مسئولان آنها را بازگشایی کنند.

 مافی گفت: برخی نمایندگان هم نیامدند که سوال خود را مطرح کنند. آقای مطهری هم درباره انتخابات سال قبل سوال داشت که حدود ۱۲ شب به بعد دیگر اخذ رای انجام نشد و پاسخ‌ها تقریبا قانع‌کننده بود قرار شد در مواردی که نمایندگان قانع نشدند موضوع مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

عضو کمیسیون شوراها در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه امروز بحثی درباره انتخاب افشانی به عنوان شهردار جدید تهران مطرح نشد، گفت: قطعا در آینده نزدیک آقای افشانی را دعوت خواهیم کرد تا در جلسه کمیسیون و از نزدیک با ایشان صحبت داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز