خبرگزاری کار ایران

این هفته در کمیسیون عمران انجام می‌شود؛

بررسی لایحه تجارت و طرح الزام دولت به توقف مطالعه، اجراء و توسعه طرح‌های انتقال آب و سدسازی در حوضه‌های آبریز

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۲۵۲

در جلسه این هفته کمیسیون عمران به بررسی لایحه تجارت با حضور معاونان وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، صنعت، دادگستری و امور اقتصادی پرداخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، لایحه موافقتنامه سرویس‌های هوایی دوجانبه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت کویت با حضور معاونان ذی‌ربط وزارتخانه راه و شهرسازی، امور خارجه و مرکز پژوهش‌های مجلس روز سه‌شنبه در کمیسیون عمران مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

در ادامه این نشست، طرح الزام دولت به توقف مطالعه، اجراء و توسعه طرح‌های انتقال آب و سدسازی در حوضه‌های آبریز رودخانه‌‌‌ها، تالاب‌ها و دریاچه‌های محلی به مدت پنج سال با حضور نمایندگان طراح، معاونین ذی‌ربط وزارت نیرو و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

کمیسیون عمران همچنین در روز یکشنبه بررسی لایحه تجارت را با حضور معاونان ذی‌ربط وزارتخانه‌های راه وشهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، امور اقتصادی و دارایی و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد رسیدگی قرار می‌دهد. 

این کمیسیون در سه‌شنبه، دو گزارش تهیه شده توسط کمیته نظام فنی، اجرائی و مهندسی را با حضور اعضای کمیسیون بررسی و مقایسه کرده و گزینه نهائی برای تعیین تکلیف طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را انتخاب می‌کند. 

ادامه در این جلسه، بررسی تقاضای اعمال ماده ۲۳۶ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس درخصوص نحوه اجرای تبصره ۴ بودجه سال ۱۳۹۶ کل‌ کشور با دعوت از دادستان دیوان محاسبات، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، شهیدزاده رئیس صندوق توسعه ملی، وزارت نیرو، خزانه‌داری کل کشور و سازمان بازرسی کل کشور انجام می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز