خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون قضایی مجلس:

اشراف علمی قضات دیوان عدالت اداری قابل توجه است

کد خبر : ۶۲۱۰۲۰

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در جلسه هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، حجم کار دیوان را غیر قابل تصور، و اشراف علمی قضات دیوان را قابل توجه دانست.

به گزارش ایلنا، اللهیار ملکشاهی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی به همراه تنی چند از اعضای این کمیسیون در جلسه هیأت عمومی دیوان عدالت اداری حضور یافته بود، گفت: بنده پیش از این توفیق همکاری با دیوان عدالت اداری را داشته ام و از نزدیک لمس کرده ام که حجم و تنوع کار دیوان غیر قابل تصور است و تنوع موضوعی پرونده های ورودی، نیازمند اشراف علمی سطوح بالایی است که قضات دیوان از این اشراف به میزان قابل توجهی برخوردارند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه ارتباط خوبی بین قوه قضاییه با سایر قوا، به ویژه مجلس شورای اسلامی وجود دارد و ارتباط کمیسیون قضایی مجلس با دیوان عدالت اداری نیز در ماه های اخیر تقویت شده است.

وی افزود: کمیسیون قضایی پرکارترین کمیسیون مجلس است؛ به طوری که می توان گفت یک پنجم طرح ها و لوایح مجلس مربوط به این کمیسیون می باشد.

ملکشاهی از پایان یافتن دوره اجرای آزمایشی قانون آیین دادرسی کیفری و قانون مجازات اسلامی در اول تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: پیشنهاد تمدید دوره اجرای آزمایشی این دو قانون را ارائه کرده ایم تا معایب و نواقص آن در عمل مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز