خبرگزاری کار ایران

در جریان صحن علنی مطرح شد؛

سالک: برجام ظرف یک ربع تصویب شد/ لاریجانی توافق هسته‌ای دو ماه در مجلس بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۲۵۲

رئیس مجلس در پاسخ به اظهارات نماینده مردم اصفهان در خصوص تصویب برجام گفت: برجام دو ماه در مجلس بررسی شد و شورای عالی امنیت ملی، فراکسیون های مجلس و غیره آن را بررسی کردند و نتیجه آن در صحن رأی گیری شد لذا نباید این چنین در این خصوص مانور داده شود.

 به گزارش ایلنا، احمد سالک کاشانی نیز در نشست علنی یکشنبه درمخالفت با لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی گفت: قانون پولشویی در ۱۱ سال قبل در مجلس بررسی و تصویب شد، پیش از آنکه دشمنان از بیرون کشور در این خصوص الزامی برایمان در نظر بگیرند تا آن را تغییر بدهیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چرا باید بخش خصوصی بین المللی در کشورمان اعمال زور کند و این در حالی است که کشورمان سردمدار مبارزه با پولشویی است.

وی با اشاره به اینکه تامین مالی در جریان FATF است و براساس آن تمام معاملات کشورمان تحت نظر دشمنان قرار می‌گیرند، ادامه داد: به عنوان مثال عدم کنترل خارجی سبب مسئله سکه و ارز در کشور شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه طبق اصل ۶۷ و ۱۲۱ قانون اساسی مجلس و رئیس جمهور قسم خورده اند استقلال کشور را رعایت کنند و باید یادمان باشد که برجام ظرف یک ربع تصویب شد، گفت: از نظر ما سازمان های آزادی بخش، حزب الله و غیره تروریسم نیستند اما از نظر غربی ها تروریسم محسوب شده و بعدا می توانند کشورمان را تحریم کنند.

لاریجانی در پاسخ به اظهارات نماینده مردم اصفهان در خصوص تصویب برجام گفت: برجام دو ماه در مجلس بررسی شد و شورای عالی امنیت ملی، فراکسیون های مجلس و غیره آن را بررسی کردند و نتیجه آن در صحن رأی گیری شد لذا نباید این چنین در این خصوص مانور داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز