خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

روحانی درگذشت مادر شهیدان سبکتکین را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۸۷۷

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت اسوه صبر و استقامت، حاجیه خانم زهرا طغیانی مادر شهیدان سرفراز حسین، رضا و محمدعلی و جانبازان والامقام محمود و قنبر سبکتکین را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی با تسلیت درگذشت اسوه صبر و استقامت، حاجیه خانم زهرا طغیانی مادر شهیدان سرفراز حسین، رضا و محمدعلی و جانبازان والامقام محمود و قنبر سبکتکین، از درگاه خداوند متعال برای آن مادر قهرمان‌پرور، رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدشان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

در این پیام آمده است: درگذشت اسوه صبر و استقامت، حاجیه خانم زهرا طغیانی مادر شهیدان سرفراز حسین، رضا و محمدعلی و جانبازان والامقام محمود و قنبر سبکتکین، موجب تألم و تأثر شد.

این مادر صبور و فداکار که با قلبی سرشار از ایمان و پیروی از سیره اهل بیت (ع)، عزیزترین سرمایه‌‌‌های زندگی خود را تقدیم عزت و سربلندی اسلام و ایران کرد، نامی جاودان و الگویی درخشان از توکل و ایثار بر جای گذاشت.

اینجانب این مصیبت را به مردم شهیدپرور استان اصفهان به ویژه مردم شریف شهرستان لنجان و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌‌‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مادر قهرمان‌‌‌پرور، رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدشان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز