خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی تلفنی واعظی مطرح شد:

دستور روحانی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تسریع در روند کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۷۲۲

رئیس دفتر رئیس‌جمهور به نمایندگی از سوی رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جریان تازه‌ترین گزارش وضعیت امدادرسانی و رسیدگی به زلزله‌زدگان این استان قرار گرفت و دستورات رئیس‌جمهور را برای تسریع در روند امدادرسانی، ابلاغ کرد.

 

به گزارش ایلنا، سید محمود واعظی درباره این تماس تلفنی‌گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به وزارتخانه‌‌ها و سازمان‌های ذیربط دستور داده است، تمام امکانات موجود کشور و به‌خصوص استان‌های همجوار در جهت اقدامات فوری و امدادی برای هموطنان، خدمات درمانی، بهداشتی برای مصدومین و تامین احتیاجات لازم هموطنان آسیب دیده بسیج شوند.

وی ادامه داد که رئیس‌جمهور از ابتدای انتشار اخبار مربوط به زلزله کهگیلویه و بویراحمد در تماس‌های تلفنی با وزیر کشور و مسئولان ذیربط، پیگیر موضوع بوده و تاکید کرده است که باید امکانات دولت و سایر نهادهای عموم و تشکل‌های مردمی در مسیر اقدامات درمانی و امدادی هماهنگ شوند.

زمین‌لرزه‌‌‌ای به شدت ۵.۲ ریشتر صبح چهارشنبه استان کهگیلویه وبویر احمد حوالی سی‌سخت را تکان داد و علاوه بر خسارات وارده، تعدادی از هموطنان نیز مصدوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز