خبرگزاری کار ایران

ادعای ترامپ بعد از شوی خنده‌دار نتانیاهو:

برای رسیدن به یک «توافق واقعی» تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۲۹۸

ترامپ با اشاره به ضرب الاجلی که خود برای کشورهای اروپایی جهت بازبینی در توافق هسته‌ای تعیین کرده است مدعی شد: بگذارید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. من به شما نمی‌گویم که چه کار قرار است بکنیم اما بسیاری فکر میکنند میدانند. قبل یا در روز ۱۲ می ما تصمیمی خواهیم گرفت. این به آن معنی نیست که برای یک توافق واقعی مذاکره نمی‌کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از ایندیاتودی، دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا به ادعاهای شب گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

ترامپ در پی این ادعاها تهدید کرد که از توافق هسته‌ای خارج خواهد شد.

وی مدعی شد: بعد از هفت سال که این توافق منقضی می‌شود، ایران آزاد خواهد بود که به سمت ساخت بمب اتم برود. این قابل قبول نیست؛ هفت سال انگار همین فرداست.

رییس‌جمهور آمریکا که در یک کنفرانس خبری به همراه رییس‌جمهور نیجریه سخنرانی می‌کرد، مدعی شد: این وضعیت قابل قبول نیست. آنها بیکار نمی‌نشینند. آنها در حال ساخت موشک‌هایی هستند که می‌گویند با هدف شوی تلویزیونی بوده ولی من این طور فکر نمی‌کنم.

ترامپ با اشاره به ضرب‌الاجلی که خود برای کشورهای اروپایی جهت بازبینی در توافق هسته‌ای تعیین کرده است، مدعی شد: «بگذارید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. من به شما نمی‌گویم که چه کار قرار است بکنیم اما بسیاری فکر می‌کنند می‌دانند. قبل یا در روز ۱۲ می ما تصمیمی خواهیم گرفت. این به آن معنی نیست که برای یک توافق واقعی مذاکره نمی‌کنیم. شما می‌دانید این توافق توسط بسیاری از افراد تایید نشده بود. این توافقی وحشتناک برای آمریکاست.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز