خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی زمینی خبر داد؛

اعزام ۲۴۰۰ روحانی به مناطق عملیاتی سپاه در سال ۹۶

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۱۵۰

حجت الاسلام رضایی از اعزام ۲۴۰۰ روحانی به مناطق عملیاتی و ماموریتی نیروی زمینی سپاه در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام "محمد هادی رضایی" مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه در همایش فصلی نمایندگی که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد ، با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های عمده ما ماموریت های امنیتی در شمال غرب، غرب، شمال شرق و جنوب شرق است؛ عنوان داشت: قرارگاه‌های "قدس"، "ثامن الائمه (ع)"، "نجف" و "حمزه" این فعالیت‌ها و مأموریت‌ها را به نحو احسن انجام می دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه از تلاش خستگی‌ناپذیر مجموعه نمایندگی ولی فقیه در نزسا برای آماده سازی و اعزام روحانیون به مناطق ماموریتی این نیرو  اظهار داشت: ما در سال ۹۶ ،  ۲۴۰۰ روحانی را به مناطق عملیاتی اعزام کردیم که این یک پیشرفت چشمگیر است.

حجت الاسلام رضایی یادآور شد: ما از حیث کمیت در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم و باید در حوزه کیفیت در سال ۹۷ در زمینه افزایش بهره وری نمایندگی ولی فقیه و تربیت روحانیون تلاش ویژه، مستمر و خستگی‌ناپذیر داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت توجه به شهدا در میادین مختلف تصریح کرد:  ما مدیون شهدا هستیم و باید قدر جهاد این بزرگواران را بدانیم.

حجت الاسلام رضایی در پایان تاکید کرد:  با تمام وجود در میدان ایستادیم و با اراده قوی در مسیر منویات ، فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا   گام برمیداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز