خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی در نماز جمعه کن مطرح کرد:

پلیس در حادثه دراویش با سعه صدر و تدبیر نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد/ واکنش به ماجرای اخیر گشت ارشاد

کد خبر : ۶۱۶۸۹۹

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به ماجرای پارک طالقانی تهران تاکید کرد: علیرغم تبلیغات مغرضانه رسانه‌‌‌های معاند شاهد موج گسترده حمایت‌های مردم ولایتمدار و مسئولان در حمایت از برخورد پلیس با ناهنجاری‌‌های اجتماعی بوده‌ایم.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه غرب تهران در منطقه کن با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به تلاش‌های دشمنان در مقاطع مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: دشمن همواره تلاش کرده است که با استفاده از همه امکانات و ابزار خود با انقلاب ما که ثمره مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران است مقابله کند و در این راستا از جنگی هشت ساله گرفته تا استفاده از  ایادی دست نشانده خود در  منطقه و شیطنت‌‌ها و آشوب‌های داخلی و ... دریغ نمی‌ورزد.

وی با اشاره به حادثه دی ماه ۹۶ اظهار داشت: این حادثه که از نقشه‌‌‌های شوم دشمنان قسم‌خورده انقلاب بود، بحمدالله با درایت و اقتدار توامان با تدبیر و عقلانیت نیروی انتظامی به خوبی مدیریت شد بگون‌‌ای که دشمنان نتوانستند به اهداف و مطامع شوم خود برسند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه دشمنان از همه زر و زور و قدرت و تبلیغات خود علیه نظام مقدس ما استفاده می‌کنند که حادثه خیابان پاسداران و ماجرای دراویش از جمله این موارد است، تصریح کرد: پلیس در حادثه دراویش با سعه صدر و تدبیر یک بار دیگر هم نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

رحیمی افزود: در حادثه دراویش به وضوح رد پای دیده می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس مسئول برقراری نظم و امنیت در جامعه و برخورد با افراد قانون‌شکن است، خاطرنشان کرد: بزرگترین افتخار ما خدمتگزاری به مردم است و هیچ شانی را بالاتر از این برای خود قایل نیستیم.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: ما به هیچ وجه از مسیری که  انتخاب کرده‌ایم که همان استمرار مسیر شهدای گرانقدرمان است کوتاه نخواهیم آمد.

رحیمی با اشاره به اینکه ما در راه تامین امنیت و آرامش مردم هرگز از پای نخواهیم نشست و لحظه و آنی از انجام بهتر ماموریت‌هایمان درنگ نخواهیم کرد، ابراز داشت: ما سرباز ولایت و پاسدار ارزش‌‌‌ها و آرمان‌های انقلاب و پلیس نظام سربلند و مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و با قانون‌شکنان و قانون‌‌گریزان برخوردی قانونی خواهیم کرد. 

وی با اشاره به امنیت موجود در کشورهای منطقه و اروپایی عنوان کرد: به لطف خداوند متعال و علیرغم همه دشمنی‌ها امروز بهترین امنیت را در نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم. 

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به ماجرای پارک طالقانی تهران یادآور شد: علیرغم تبلیغات مغرضانه رسانه‌‌‌های معاند شاهد موج گسترده حمایت‌های مردم ولایتمدار و مسئولان در حمایت از برخورد پلیس با ناهنجاری‌‌های اجتماعی بوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز