خبرگزاری کار ایران

صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه:

چند موشک انداختند تا بگویند ما هستیم/ شبکه‌‌های مجازی به زودی اصلاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۲۳۳

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: جنایت اسرائیل در فلسطین اشغالی از وقتی ترامپ که گفت پایتخت اسرائیل را به بیت‌المقدس منتقل می‌کنم، بیشتر شد. ترامپ می‌خواهد اولین تیر را به قبله مسلمین خودش پرت کند؛ از این زمان تمام مردم فلسطین یکپارچه برخواستند. وی با بیان اینکه گذشت زمانی که اسرائیل هر بلایی می‌توان

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به حمله آمریکا، بریتانیا و فرانسه به سوریه گفت: اینها برخلاف موازین بین‌‌المللی، هر روز به دست خودشان چهره ناموزون وحشی خود را برای همه عالم نشان می‌دهند.

جهان استکبار از مالیده شدن دماغش توسط مقاومت عصبانی است

وی ادامه داد: اینها نه دین دارند، نه تمدن، نه قانون و نه ملاحظه. هیچ خط قرمزی ندارند. هیچ حیوانی اینجور نیست. هر حیوانی غرایزش مشخص است ولی جهان سلطه هیچ مرزی ندارد و فقط منطقش زور است. 

مشاور رئیس‌ قوه قضاییه با بیان اینکه امام می‌گفت کسی که زور خدایش است در برابر او باید زور نشان داد، اظهار داشت: البته به تعبیر مرحوم شهید مظلوم بهشتی، آمریکا عصبانی است و باید گفت از این عصبانیت بمیر. از اینکه مقاومت دماغ اینها را به خاک مالید، عصبانی‌‌‌اند و نقشه‌ای با ایجاد داعش کشیده بودند که در همه اهداف‌شان شکست خوردند و چند موشک انداختند تا بگویند ما هستیم که هیچ حاصلی برای اینها نداشت.

جنایات اسرائیل را موجب تسریع زوال این حکومت ننگین می‌دانیم

صدیقی با اشاره به وضعیت سرزمین‌های آشغالی تصریح کرد: جنایت اسرائیل در فلسطین اشغالی از وقتی ترامپ که گفت پایتخت اسرائیل را به بیت‌المقدس منتقل می‌کنم، بیشتر شد. ترامپ می‌خواهد اولین تیر را به قبله مسلمین خودش پرت کند؛ از این زمان تمام مردم فلسطین یکپارچه برخواستند. 

وی با بیان اینکه گذشت زمانی که اسرائیل هر بلایی می‌توانست سر ملت فلسطین بیاورد، خاطرنشان کرد: امروز با انقلاب ایران همه مسلمانان جان گرفتند. این رژیم کودک‌‌کش مرتب کودک می‌کشد. ما این جنایات را موجب تسریع زوال این حکومت ننگین می‌دانیم و به ملت فلسطین می‌‌گوییم که در مقاومت خود پایدار باشید که ظهور نزدیک است و شما جام پیروزی را سر خواهید کشید و به گفته رهبر انقلاب در مسجدالاقصی بدون حضور صهیونیست‌‌‌ها، نماز خواهیم خواند.

مسئله نفوذ در راس روش‌هایی است که دشمن به کار می‌برد 

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به دیدار پرسنل وزارت اطلاعات با رهبر انقلاب ابراز داشت: در دیدار بسیار دل‌انگیز سربازان گمنام حضرت حجت (عج) با رهبر عزیزشان که گفتند از لحاظ اخلاص و معنویت سابقه نداشت، مطالبی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد. بخشی تخصصی این عزیزان بود که ان‌شالله آویزه گوششان است. 

 

صدیقی با اشاره به سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: خط و جناح اینها جناح انقلاب است. جناح انقلاب، جناح تعبد است که روشن است اما مساله نفوذ را رهبری مطرح کرد. ما در میانه جنگی بزرگ و پیچیده‌‌ایم. روش‌‌هایی که دشمن به کار می‌برد، در راس آن مسئله نفوذ است.

هر قدر مسئله نفوذ مرور شود، کم است

وی با بیان اینکه ما در این تریبون مقدس در سال‌های قبل بحث نفوذ را گاهی گفتیم، اما هر قدر مرور شود، کم است، یادآور شد: نفاق اسلام را به مصیبت مبتلا کرده که به این زودی خلاص نمی‌شوند. همه مردم و کارشناسان به این معنا باید حواسشان باشد، فریب نخورند و نفوذی‌ها را بشناسند. کسانی که دل در بیگانه دارند ولی در میان ما دم از خدمت می‌زنند. باید شاخص‌هایشان از میان قرآن در بیاید تا بفهمیم چه کسی نفوذ کرده است. 

مشاور رئیس قوه قضاییه اضافه کرد: یکی از وجه‌‌‌های نفوذ سرقت اطلاعاتی است. این بازرسی‌هایی که آقایان دارند فکر نکنید بازرسی است، اینها سرقت و خیانت است. دوم، تغییر محاسبات تصمیم‌گیران است. اینها فضایی را برای تصمیم‌گیران کشوری ایجاد می‌کند که خودشان را بین تسلیم و نابودی می‌بیند و تسلیم را ترجیح می‌دهند. فضاسازی دشمن با رفت و آمدها و افراد نفوذی که به عنوان رفیق و مشاور یک مسئول هستند، مرتب محاسباتی را در گوش او مطرح می‌کنند که دچار خطا می‌شد. 

در عرصه پیام‌رسان‌ها خودکفا شده‌ایم

صدیقی با بیادآوری اینکه سومین وجه نفوذ، تغییر باور مردم است، بیان کرد: شبکه‌‌های مجازی که ان‌شالله به زودی اصلاح خواهد شد و  در پی این هستیم که خودمان پیام‌‌رسان داخلی داشته باشیم و در این عرصه خودکفا شده‌ایم و اسرار ما در دست بیگانه نیست.

وی با بیان اینکه مردم را می‌خواهند به این باور برسانند که انقلاب برای شما کاری نکرده است، گفت: عربستان با این همه امکانات و پول که قارون زمان ماست، این را می‌خواهد. ملاحظه می‌کنید رئیس‌‌‌جمهور  آمریکا می‌گوید اینها گاو شیرده ما هستند. این اقتدار است؟  این عزت و شرافت هست؟ یک قلدری در حد یک حیوان یک نفر را مطرح کند و بیش از این برایش احترام قائل نیست.  این ایران است چهل  سال در جنگ بوده و سرافراز است و با مشت محکم خود، دهان دشمن را خرد می‌کند. 

نابسامانی مالی و اقتصادی را کار دشمن است 

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران ایجاد نابسامانی مالی و اقتصادی را کار دشمن دانست و اظهار داشت: جنگ افتصادی تنها تحریم نیست؛ از یک طرف تحریم است و از یک طرف تحریک و سومدیریت و نفوذ. رهبری گفتند در جریانات ارزی دست بیگانه مشهود بود و دیدید چه نگرانی‌‌ای برای بیرونی‌ها ایجاد شد. اینها کار نفوذی‌‌هاست.

صدیقی اضافه کرد: چه نفوذی‌‌‌هایی که تحت تاثیر شرایط فرهنگی با اینها هم‌آواز هستند. آشفتگی‌های اجتماعی که در سال ۸۸ و ۷۸ دیدید و ملاحظه کردید در دی و بهمن سال گذشته بنا داشتند، کار نظام را تمام کنند و عمدتا از طریق تلگرام بود، ناامنی اخلاقی و سیاسی و امنیتی و اجتماعی را همراه داشت. این ایجاد آشفتگی جزو نفوذ اینهاست. 

کشف شبکه کافی نیست؛ باید تهاجمی عمل کرد

وی خطاب به مسئولان و سربازان امام زمان (عج) تصریح کرد: مردم و مسئولان باید هشیار باشند و سربازان گمنام امام عصر (عج) باید هشیار باشند. تنها کشف شبکه کافی نیست؛ باید تهاجمی عمل کنند که نتوانند برای ما نقشه طرح کنند. 

مشاور رئیس قوه قضاییه با تبریک روز ارتش و سپاه خاطرنشان کرد: اینها نیروهای جان بر کف ما که سنگرنشین هستند و رزمنده و ایثارگر و گردان خدا هستند و در غیرت با صلابت کامل به سر می‌برد. سپاه پاسداران و ما ادراک سپاه پاسداران. الحق و الانصاف که باید روز میلاد امام حسین (ع) به نام سپاه پاسداران نامگذاری می‌شد چراکه اینها تربیت شده دامن امام هستند. اینها نهال‌هایی هستند که تمام غرس کرد و شهدا با خونشان آب دادند. امام فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود 

وی با بیان اینکه ما در دیدارهایی که با جانبازان داشته‌ایم چیزهایی که به ضرر مسئولان است را نمی‌‌گویم، ابراز داشت: این بزرگواران می‌گویند برای مناطقی که ما در آن جنگیدیم فضایی ایجاد کرده‌‌اند تا بازدید از آن صورت گیرد اما آیا ما در حد یک زمین نیستیم که به دیدار ما هم بیایند؟ این حرف حقی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز