خبرگزاری کار ایران

تقوی‌فرد خبر داد؛

بیشترین حجم پرونده‌ها در دادگستری‌های استان مازندران، مربوط به معوقات بانک‌ها است

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۰۰۰

رییس کل دادگستری استان مازندران گفت:‌ بیشترین حجم پرونده‌ها در دادگستری‌های استان، مربوط به معوقات بانک‌ها است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام تقوی‌فرد به موضوع حجم پرونده ها در دادگستری استان اشاره کرد و افزود: بیشترین حجم پرونده ها در‌ دادگستری‌های استان، معوقات بانکی می‌باشد که در این خصوص باید با جدیت خاصی به این موضوع ورود نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد در ادامه بیان داشت: در این خصوص با جلسه ای که با حضوردیگر اعضای جلسه برگزار شد مقرر شد، با تشکیل کار گروهی متشکل از سازمان بازرسی، نماینده دادسرا، دادگاه عمومی ودادگاه تجدید نظر تشکیل تا با حساسیت خاصی به پرونده های بانکی و بعضی از ادارات رسیدگی شود.

این مقام قضایی اظهار داشت: در این زمینه نیز پرونده های که حقوق عامه مردم نیز در آن وجود دارد باید شعبه خاصی تعیین شود، تا با توجه به اهمیت آن  با دقت خاصی مورد رسیدگی قرار گیرد زیرا این پرونده ها حق و حقوق مردم و بیت المال می باشد.

رییس کل دادگستری استان در ادامه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد شعار امسال مبنی بر حمایت ازخرید کالاهای ایرانی افزود: ما باید بکوشیم با حمایت از تولید داخلی  با بهره گرفتن از بیانات رهبر معظم انقلاب با خرید کالای ایرانی گامی موثر دراهداف اقتصادی و سیاسی انقلاب اسلامی برداریم.

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به اهمیت این موضوع  مدیر کل بازرسی باید نظارت بیشتری ازمراکز دولتی در خرید کالای ایرانی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز