خبرگزاری کار ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

جبهه واحد ایران، سوریه و حزب‌الله علیه اسرائیل شکل گرفته است

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۰۳۲

آویگدور لیبرمن در جلسه‌ای با حضور ژنرال‌های ارتش رژیم صهیونیستی چند ساعت بعد از اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره تمام شدن دوره ضربه زدن و فرار کردن اسرائیل گفت: اسرائیل باید آمادگی‌اش را دربرابر جبهه متحد ایران, حزب الله و ارتش سوریه تقویت کند.

به گزارش ایلنا به نقل از وای‌نت‌نیوز، رسانه اسرائیلی، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسرائیل روز دوشنبه از نیاز به تقویت آمادگی‌های نظامی و امنیتی خبر داد. 

وی گفت: «این چالش استراتژیک در دستور کار است که همه ما، وزارت جنگ و تشکیلات دفاعی را موظف می‌کند قدم برداریم و آمادگی‌ها را تقویت کنیم.»

لیبرمن مدعی شد: « ما با یک واقعیت جدید روبه رو هستیم. ارتش لبنان با همکاری حزب الله، ارتش سوریه و نیروهای مردمی در سوریه و در راس آن‌ها ایران همگی به یک جبهه واحد علیه اسرائیل تبدیل شده‌اند.»

بر اساس گزارش این رسانه اسرائیلی این ادعا‌ها چند ساعت بعد از اظهارات بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره تهدید اسرائیل علیه ایران مطرح شده است.

بهرام قاسمی گفته بود «روزگاری که رژیم صهیونیستی ضربه می‌زد و فرار می‌کرد گذشته است. نیروهای مقاومت و سوریه می‌توانند از یکپارچگی سرزمینی و حاکمیت ملی خود دفاع کنند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز