خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا:

نفوذ ایران، انصارالله را قوی کرده است/ در خاورمیانه خطرات آشکاری متوجه واشنگتن و شرکای ماست

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۴۶۸

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد که نظام سوریه با پوشش ایران و روسیه به حملاتی که منطقه را بی‌ثبات می‌کند، ادامه می‌دهد و خطرات آشکاری متوجه آمریکا و شرکای ماست.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز،  «اد رویس» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در جلسه استماع با حضور «هیدر نائورت» سخنگوی وزیر خارجه آمریکا پس از شنیدن ادعاهای سخنگو درباره نقش ایران در تشدید فعالیت‌های انصارالله در یمن و حمایت از حق عربستان در دفاع از خود در برابر تهدیدهایی که از جانب ایران متوجه آنهاست، مدعی شد: گسترش آشفتگی در خاورمیانه خطراتی آشکار و بدیهی برای آمریکا و شرکای ما ایجاد کرده است.

وی در ادامه مواضع بی‌اساس خود افزود: نظام سوریه با پوشش ایران و روسیه به حملات خود که منطقه را بی‌ثبات می‌کند، ادامه می‌دهد.

این مقام آمریکایی در ادامه این ادعاها افزود: همزمان در یمن، «نفوذ بدخیم ایران» منجر به توانمندسازی انصارالله شده و میلیون‌ها نفر را به مرز گرسنگی و قحطی کشانده است. این جلسه استماع به اعضا اجازه می‌دهد که سیاست‌های آمریکا در قبال خاورمیانه را در حالی که ما با این درگیری‌ها دست به گریبان هستیم و برای توافق هسته‌ای ایران ضرب‌الاجل تعیین کرده‌ایم، محک بزنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز