خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در دیدار فتاح:

طرح‌های توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت گسترش یابد

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۳۸۳

رئیس مجلس در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با قدردانی از خدمات این نهاد، گفت: کمیته امداد با خلوص نیت کار می کند.

به گزارش ایلنا،  لاریجانی در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خدمات این نهاد قدردانی و برنامه های اشتغال‌زایی کمیته امداد را مهم توصیف کرد و گفت: طرح‌های توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت گسترش یابد.

پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد نیز در این دیدار با تشریح خدمات کمیته امداد و قدردانی از همکاری مجلس و دولت، افزود: امسال بودجه مناسبی به کمیته امداد جهت رسیدگی به امور خانواده‌های تحت حمایت اختصاص یافته است.

وی افزود: امسال ۱۰ درصد به مستمری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد افزوده می‌شود ضمن اینکه بخشی از خانواده‌های پشت نوبت هم تحت حمایت قرار می گیرند.

فتاح گفت: سال گذشته ۲۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع قرض الحسنه بانک ها جهت اشتغال مددجویان کمیته امداد اختصاص پیدا کرد که خوشبختانه نزدیک به ۱۰۰ درصد آن جذب شد ولی در بودجه امسال این رقم به ۱۴۰۰ میلیارد تومان کاهش یافته است و ما از مجلس و دولت تقاضا داریم در این بخش کمیته امداد را بیشتر حمایت کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین با حضور در کمیسیون‌های اقتصادی، برنامه و بودجه و محاسبات، آموزش و تحقیقات و بهداشت از تلاش‌های نمایندگان خانه ملت به ویژه اعضا این کمیسیون ها در جریان بررسی بودجه سال ۹۷ تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز