خبرگزاری کار ایران

رحیمی جهان‌آبادی به ایلنا خبر داد؛

جزئیات جلسه امروز اعضای کمیسیون حقوقی با آملی لاریجانی

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۰۹۳

نماینده مردم تربت جام از جزئیات جلسه امروز اعضای کمیسیون حقوقی با آملی لاریجانی خبر داد.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره دیدار عصر امروز اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با رئیس قوه قضاییه گفت: در این دیدار، آقای ملکشاهی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گزارشی از مصوبات کمیسیون در سال ۹۶ و همچنین برنامه‌های کمیسیون در سال ۹۷ ارائه کرده و درباره اهمیت برخی از آنها صحبت کردند.

وی ادامه داد:‌ آیت‌الله آملی لاریجانی درباره برخی از موضوعات و لوایح و طرح‌هایی که مطرح می‌شد، توضیحاتی ارائه دادند. همچنین هر یک از اعضای کمیسیون درخصوص مسائل کشور، مسائل قضایی و مشکلات و مسائل حوزه‌های انتخابیه‌شان صحبت‌هایی کردند.

نماینده مردم تربت جام در مجلس در پاسخ به این سوال که درخصوص چه طرح‌هایی در این دیدار بحث صورت گرفت؟ اظهار داشت: در این دیدار درخصوص طرح‌هایی مانند طرح مبارزه مواد مخدر و قانون تجارت صحبت‌هایی صورت گرفت. درخصوص طرح‌هایی همچون اف.ای.تی.اف که در سال ۹۶ تصویب شد، بحث شد. درباره لایحه حقوق اطفال و لایحه مقابله با خشونت علیه زنان صحبت شد.

رحیمی جهان‌آبادی افزود: مباحثی پیرامون قانون تابعیت و اصلاح آن صحبت شد. در این باره درخواست شد تا قوه قضاییه هر چه زودتر این لایحه را به مجلس ارسال کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این دیدار درخصوص اتهامات مطرح شده از سوی احمدی‌نژاد علیه رئیس قوه قضاییه موضوعی مطرح شد؟ تصریح کرد: برخی از نمایندگان به آیت‌الله آملی لاریجانی گفتند چرا با احمدی‌نژاد برخورد نمی‌شود. او در این مدت به نشر اکاذیب، اتهام‌زنی و تشویش اذهان عمومی پرداخته است که در مقابل رئیس قوه قضاییه گفت ضرورتی ندارد به اظهارات کذب مطرح شده از سوی احمدی‌نژاد پاسخ دهد و اگر ضرورت داشته باشد، اقدام خواهد شد.

این نماینده عضو فراکسیون امید اضافه کرد: آیت‌الله آملی لاریجانی بیان کردند که در جلسه‌ای که با دانشجویان داشتند درباره ابهامات مطرح شده پاسخ داده است. ایشان گفتند اگر من آن آپارتمان‌ها و خانه‌هایی که آقای احمدی‌نژاد مطرح می‌کند را دارم، آنها برای ایشان باشد.

رحیمی جهان‌آبادی یادآور شد: رئیس قوه قضاییه در پایان تاکید کردند که بنایی برای پاسخگویی به این اظهارات کذب ندارد در حالی که نمایندگان تاکید داشتند که تداوم این اقدامات از سوی احمدی‌نژاد برای کشور تبعات دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه درباره رفع حصر و محدودیت‌های رئیس دولت اصلاحات صحبت شد؟ خاطرنشان کرد: درخصوص این موضوعات در این جلسه صحبتی انجام نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز