خبرگزاری کار ایران

عصر امروز؛

ولایتی با سرپرست باشگاه بین‌المللی مباحثه‌ای والدای دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۰۳۲

مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری با سرپرست باشگاه بین‌المللی مباحثه‌ای والدای دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر ولایتی در ابتدای دیدار عصر امروز خود با آندری بیستریتسکی، سرپرست باشگاه بین‌المللی مباحثه‌‌ای والدای روسیه گفت: ما از اینکه با این هیات همکاری داریم، خرسندیم و به این دیدار اهمیت زیادی می‌‌‌دهیم. 

وی با اشاره به شناخت و ارتباط ۴۰ ساله و آشنایی با برخی از اعضای این هیات اظهار داشت: برخی از اعضای این هیات چهره‌‌‌‌های آشنایی هستند که به آنها خوشامد می‌‌‌گوییم اما تا به حال تحت عنوان گروه والدای تا به حال ملاقاتی با این هیات نداشته‌ایم.

در ادامه این نشست، آندری بیستریتسکی، سرپرست باشگاه بین‌المللی مباحثه‌‌ای والدای روسیه در ابتدای دیدار عصر امروز خود با علی اکبر ولایتی تصریح کرد: دوست داشتم از شما برای دعوت از ما به ایران و دیدار با شما تشکر کنم.

وی با اشاره به گفته‌های ولایتی درباره روسیه خاطرنشان کرد: به نظر می‌‌رسد شما روسیه را بهتر از من می‌‌‌شناسید. ما امیدواریم این دیدار در شناخت دانش شما بر روسیه تاثیر بگذارد. 

سرپرست باشگاه بین‌المللی مباحثه‌‌ای والدای روسیه با اشاره به دیدار خود با ظریف ابراز داشت: اخیرا همین چند ساعت پیش با وزیر امور خارجه ایران دیدار داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که روابط دوجانبه باید در دو کلمه اعتماد متقابل و شناخت متقابل خلاصه و انجام شود. 

بیستریتسکی اضافه کرد: این اعتماد و شناخت متقابل ضروری است و در دنیایی که دائما در حال تغییر است با هم ارتباط داشته باشیم و حال که دنیا در حال تغییر است و آینده مشخص نیست در نتیجه مسئولیت زیادی برعهده دو کشور است اما در این گفت‌‌‌‌وگو می‌‌‌توانیم بخش‌‌‌هایی از این آینده نامعلوم را بررسی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز