خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در پاسخ به تذکر قاضی‌پور خبر داد؛

برگزاری نشست کمیسیون اقتصادی با کرباسیان و سیف برای بررسی نوسانات ارزی/ ارائه گزارش جلسه به صحن علنی مجلس

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۸۰۴

رییس مجلس از برگزاری نشست کمیسیون اقتصادی با وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی برای رسیدگی به نوسانات ارزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نادر قاضی‌پور در جریان نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به نوسانات بازار ارز خطاب به رییسه مجلس اظهار داشت: آقای لاریجانی، جلوی گرانی ارز را بگیرید تا مشکلات حاد اجتماعی، سیاسی و امنیتی حاصل نشود.

نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم ریال‌ها به دلار تبدیل شود. ادامه این روند باعث ورشکستگی بانک‌ها خواهد شد.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده اصولگرای مجلس گفت: باید حساسیت لازمی در این زمینه وجود داشته باشد، البته کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این زمینه مامور شده و در اولین فرصت، یعنی دوشنبه هفته جاری نشستی را با وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی برگزار خواهد کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین از کمیسیون اقتصادی خواست که گزارشی از این نشست به صحن علنی مجلس ارائه کند و در ادامه یادآور شد: ما نیز از مسئولان دعوت خواهیم کرد تا درخصوص علت گرانی‌های ارز و نحوه کنترل آن به نمایندگان توضیح دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز