خبرگزاری کار ایران

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با وزیر بهداشت:

چیزی به نام طب اسلامی وجود ندارد/ برخی با یک مشت خرافات هم به اسلام و هم به طب سنتی آسیب می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۹۱۵

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: دولت باید همچون گذشته نگاه ویژه‌ای به طرح تحول سلامت داشته باشد

به‌ گزارش ایلنا، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار وزیر بهداشت  با اشاره به نامگذاری سال به حمایت از کالای ایرانی و با تاکید بر این نکته که حمایت از اقلام پزشکی ساخت داخل سبب ایجاد اشتغال و افزایش امید در کشور می‌شود از تولیدکنندگان دارو خواست برای برخوردارشدن از حمایت مردمی بر کیفیت تولیدات خود بیفزایند.

وی با بیان این که اگر طب سنتی در چارچوب قانون و ضوابط باشد تاثیرگذار و مورد تایید است، افزود: در احادیث اهل بیت (ع) چیزی به نام طب اسلامی وجود ندارد و برخی با یک مشت خرافات هم به اسلام و هم به طب سنتی آسیب می‌زنند.

در ابتدای این دیدار وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد تاپایان دولت دوازدهم ، ۹۰۰ تخت به تخت های بیمارستانی استان افزوده شود.

قاضی زاده هاشمی از بی برنامه بودن اسلامی در کشور انتقاد کرد و گفت: برخی از افراد  بدون تخصص و با هدف کسب درآمد وارد این عرصه می شوند که هم برای طب سنتی و هم برای روحانیت مشکل آفرینی می کنند.

وزیر بهداشت ، در مان و آموزش پزشکی بر حمایت از گروه‌های کم درآمد در طرح تحول سلامت تاکید کرد وگفت : در حال حاضر هیچ جنازه ای به دلیل ناتوانی مالی خانواده متوفی در بیمارستان نگه داشته نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز