خبرگزاری کار ایران

قاسمی:

ظریف به ترکیه، آذربایجان و نخجوان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۰۷۴

قاسمی: وزیر امور خارجه به ترکیه، جمهوری آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان می رود

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام این خبر گفت: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه فردا سه‌‌‌شنبه به منظور پیگیری تحولات سوریه و بررسی روند آستانه و نیز همراهی رئیس‌‌‌جمهور در اجلاس سران ایران، روسیه و ترکیه به آنکارا سفر می‌‌کند. 

وی ادامه داد: وزیر امور خارجه در سفر به آنکارا، در نشست وزرای خارجه ترکیه، ایران و روسیه با موضوع سوریه نیز شرکت خواهد کرد. بررسی تحولات سوریه و پیگیری توافقات آستانه محور گفت‌وگوهای وزرای امور خارجه سه کشور خواهد بود. در این نشست دستورکار اجلاس سران سه کشور نیز مورد گفت‌‌و‌گو قرار خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: وزیر امور خارجه سپس و در روزهای پنج‌‌‌شنبه و جمعه برای شرکت در اجلاس میان‌دوره‌‌‌ای وزرای امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان، سفر می‌‌کند. وزیر امور خارجه همچنین بعد از شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه عدم تعهد، و در بعد از ظهر جمعه به دعوت رسمی مقامات جمهوری خودمختار نخجوان به این جمهوری خودمختار سفر و با مقامات عالی‌‌‌رتبه آن منطقه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز