خبرگزاری کار ایران

داداستان یزد خبر داد؛

فعالیت کشیک‌های نوروزی برای مقابله با زمین‌خواری

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۳۴۵

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: تعیین کشیک‌های ویژه نوروزی و هماهنگی و تعامل نهادهای متولی در امور اراضی، فرصت تعدی و تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی را از زمین‌خواران می‌گیرد.

به گزارش ایلنا،‌ علی‌اکبر شمس در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان یزد، گفت: کشیک‌های ویژه قضایی مشخص شده و لیست کشیک سایر نهادها و سازمان‌های متولی نیز باید هرچه سریع‌تر به دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال ارسال شود.

وی ادامه داد: این کشیک‌های ویژه در تمام ایام تعطیل نوروز به گشت‌زنی در همه حوزه‌های قضایی و شهرستان‌های استان خواهند پرداخت و اجازه هیچ گونه فرصت طلبی و تخلفی را به افراد سودجو نخواهند داد. 

دادستان یزد تاکید کرد:  یگان حفاظت ادارات متولی در امور اراضی باید تقویت شود، پیشگیری و جلوگیری از هرگونه دست‌اندازی به انفال و منابع طبیعی بسیار کم هزینه‌تر و آسان‌تر از برخورد در مراحل بعدی است. 

شمس خاطر نشان کرد:صرفه‌جویی در مصرف آب و تدوین برنامه‌های مصرف بهینه آب ضروری است. مساله صرفه‌جویی آب و لزوم رعایت از هدر رفت آب و همچنین برخورد با چاه‌های غیر مجاز آب و اضافه برداشت‌های چاه‌های مجاز از جمله مسائلی است که باید مد نظر و اقدام جدی قرار گیرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز