خبرگزاری کار ایران

در یادداشتی مطرح شد؛

واکنش آشنا به ادعای کریمی قدوسی/ آنان که ادعا می‌کنند به جاهایی وصلند اول از بزرگترانشان استعلام کنند

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۷۱۶

مشاور رییس‌جمهور به ادعاهای نماینده مردم مشهد در مجلس واکنش نشان داد و گفت:‌ آنان که ادعا می‌کنند به جاهایی وصلند بهتر است اول از بزرگترانشان استعلام کنند بعد سخن بگویند تا مجبور به سکوت طولانی نشوند.

به گزارش ایلنا، حسام‌الدین آشنا در واکنش به ادعاهای کریمی قدوسی در مورد نامه رییس‌جمهور به رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح درباره بودجه نیروهای نظامی در کانال تلگرامی خود نوشت: بارها در سخنان برخی تندروان داخلی تأمل کرده‌ام و در برخی موارد به عیان مشاهده کرده‌ام که آنها -احتمالا ناآگاهانه- منویات سر سخت ترین دشمنان انقلاب اسلامی را با بیانی به ظاهر بسیار انقلابی ترویج می کنند؛ آنگاه دشمنان به سخنان آنان استناد کرده و بر آتش دشمنی می دمند.

آنان نه فقط حاضرند به خاطر یک دستمال قیصریه را به آتش بکشند بلکه حاضرند برای گرم کردن یک مجلس خلوت،مکاتبه ای را مدعی هستند بین دو مقام ارشد نظام مبادله شده است از روی گوشی هوشمند خود قرائت کنند. واقعا که گوشی از شما هوشمند تر است. آنان که ادعا می‌کنند به جاهایی وصلند بهتر است اول از بزرگترانشان استعلام کنند بعد سخن بگویند تا  مجبور به سکوت طولانی نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز