خبرگزاری کار ایران

پارسایی به ایلنا خبر داد؛

بررسی موضوع انتزاع وزارتخانه‌ها در نشست هیات رییسه فراکسیون امید

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۴۲۹

سخنگوی فراکسیون امید مجلس به تشریح جلسه امروز هیات رییسه این فراکسیون پرداخت.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز هیات رییسه این فراکسیون به‌منظور تصمیم‌گیری درباره استیضاح‌هایی که این روزها در مجلس مورد بررسی قرار دارد، اعلام کرد: هیات رییسه فراکسیون امید صبح امروز در جلسه‌ای درباره استیضاح سه وزیر که در مجلس مطرح است، مباحثی را مطرح کردند.

وی افزود: بر این اساس، در نهایت قرار شد برای استیضاح‌ها، سه کمیته در فراکسیون امید تشکیل شود تا عملکرد وزرا مورد ارزیابی قرار گیرد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس در ادامه با اشاره به بحث درباره موضوع انتزاع وزارتخانه‌ها در جلسه صبح امروز هیات رییسه فراکسیون امید گفت: در این راستا مقرر شد، موضوع انتزاع وزراتخانه‌ها در جلسه شورای مرکزی که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

پارسایی در عین حال تصریح کرد: هم‌اکنون اتفاق‌نظر اعضای هیات‌رییسه فراکسیون امید بر انتزاع دو وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین راه و شهرسازی است و طبیعتاً نظر نهایی هنگامی اعلام می‌شود که نظر مجمع عمومی را نیز بشنویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز