خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز هیات رییسه فراکسیون مطرح شد؛

ابراز همدردی فراکسیون امید با زلزله‌زدگان غرب کشور/ تاکید بر لزوم اتخاذ سیاست‌های مدبرانه ایران در قبال تحولات منطقه

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۹۲۰

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز همدردی این فراکسیون با خانواده‌ها و بازماندگان زلزله شامگاه گذشته در استان‌های غربی، بر لزوم اتخاذ سیاست‌های مدبرانه ایران در قبال تحولات منطقه تاکید کرد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، از برگزاری جلسات صبح امروز هیات رییسه فراکسیون امید خبر داد و گفت: باتوجه به وقوع زلزله شب گذشته در استان‌های غربی کشور طبیعتاً عمده مباحث این جلسه درباره این حادثه ناگوار بود.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس با بیان این‌که موضوع زلزله غرب کشور در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، یادآور شد: فراکسیون امید ضمن ابراز تاسف و همدردی با هموطنان از هرگونه اقدامی برای همدردی با زلزله‌زدگان و همچنین جبران خسارات اعلام حمایت کرد.

او یادآور شد: در جلسه امروز همچنین هیات رییسه فراکسیون امید مسائل منطقه و آخرین تحولات صورت گرفته را مورد بحث و بررسی قرار داد و همچنین بر لزوم اتخاذ سیاست‌های مدبرانه و همراه با رویکرد عقلانی و توام با تامل تاکید کرد.

پارسایی در پایان گفت: در این رابطه موضع‌گیری‌های افراطی همچون آنچه اخیراً در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور شاهد بودیم، مورد تقبیح قرار گرفت و بر ضرورت رعایت منافع ملی در این زمینه تاکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز