خبرگزاری کار ایران

حسین احمدی نیاز در گفت‌و‌گو باایلنا:

دختران شین‌آباد با رنج‌‌هایشان بزرگ می‌شوند/ قصد داریم مجددا دیه مطالبه کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۷۰۱

وکیل دختران شین‌آباد گفت: مجموعا تاکنون حدود ۴۰۰ عمل جراحی روی کودکان شین‌آبادی صورت گرفته است و تیشو‌هایی که تعبیه کرده‌اند باعث بروز مشکلات زیادی شده است.

حسین احمدی‌نیاز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با آخرین وضعیت دختران شین‌آبادی، گفت: این دختران با رنج‌هایشان بزرگ می‌شوند. حدود ۶ سال است که از این حادثه می‌گذرد اما تا کنون به دلیل کمبود امکانات و دستگاه‌های جدید و کمبود بودجه تاثیری آنچنانی در روند بهبود این کودکان رخ نداده است.

این وکیل دادگستری بیان کرد: مجموعا تاکنون حدود ۴۰۰ عمل جراحی روی این کودکان صورت گرفته است و تیشو‌هایی که تعبیه کرده‌اند باعث بروز مشکلات زیادی شده است.

عضو کانون وکلای استان کردستان تاکید کرد: اگر این دختران به خارج از کشور اعزام می‌شدند شاهد چنین مشکلاتی نبودیم و روند درمانی آنان تا کنون تکمیل می‌شد.

احمدی‌نیاز با بیان اینکه رییس سازمان برنامه و بودجه در بودجه سال۹۴ مبلغ ۸ میلیارد تومان از صندوق خسارات کشاورزی برای پرداخت مستمری به دختران شین‌آباد اختصاص داد، گفت: اکنون قصد داریم طبق قانون مجازات اسلامی مجددا بابت مشکلات پیش آمده در اثر آن آتش‌سوزی از وزارت آموزش و پرورش و دولت، خسارات و دیه جدیدی برابر زن و مرد مطالبه کنیم و از این رو ابتدا از طریق پزشک قانونی، میزان دیه را مشخص خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز