خبرگزاری کار ایران

وزیر امور خارجه کرواسی در دیدار ظریف:

برجام باعث ثبات بیشتر شد/ حمایت اروپا از اجرای توافق هسته‌ای

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۳۷۳

وزیر امور خارجه کرواسی با اعلام حمایت کامل کرواسی و اروپا از اجرای برجام و حفظ آن، برجام را یکی از مهمترین و قوی‌ترین توافقات در نوع خود دانست که باعث ثبات بیشتر شد و زمینه همکاری‌‌های هرچه بیشتر ایران و جهان را فراهم کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف و ماریا پیچوونویچ، وزیر امور خارجه کرواسی امروز در دور دوم گفت‌وگوهای خود، ضمن مرور وضعیت روابط دو کشور در تمامی زمینه‌‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و توافق‌های انجام شده در سفرهای مقامات دو کشور، بر تقویت هرچه بیشتر روابط دوجانبه در تمامی زمینه‌‌‌ها و سطوح تاکید کردند. 

وزیر امور خارجه کرواسی در این دیدار گفت: ایران و کرواسی روابط سنتی و مستحکمی از گذشته دارند. دیدار شما از کرواسی موجب تقویت روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور خواهد شد. 

وی افزود: در سفر رئیس‌‌جمهور کرواسی به ایران توافقات خوبی به امضا رسید و حضور شما با یک هیات اقتصادی مهم یکی از نشانه‌‌های اجرایی شدن آن توافقات است. 

پیچوونویچ با اعلام حمایت کامل کرواسی و اروپا از اجرای برجام و حفظ آن، برجام را یکی از مهمترین و قوی‌ترین توافقات در نوع خود دانست که باعث ثبات بیشتر شد و زمینه همکاری‌‌های هرچه بیشتر ایران و جهان را فراهم کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با تاکید بر عزم ایران بر گسترش بدون محدویت روابط دو کشور در همه زمینه‌‌ها و مرور زمینه‌‌های همکاری بر اجرایی شدن توافقات این سفر تاکید کرد. 

گفت‌وگو و تبادل نظر درخصوص مهمترین مسائل منطقه‌‌ای و بین‌‌المللی از جمله برجام، مبارزه با خشونت، تروریسم و افراطی‌‌گری در تمام مناطق جهان، بحران در سوریه و یمن، شرایط جاری در افغانستان و بالکان از دیگر محورهای گفت‌وگوی دو مقام بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز