خبرگزاری کار ایران

کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

احزاب درباره گفت‌وگوی ملی با یکدیگر به بحث می‌نشینند/ بررسی ناآرامی‌های اخیر کشور در جلسه خانه احزاب

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۹۴۵

دبیرکل حزب سبز ایران درباره گردهمایی روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه گفت: در این روز احزاب سراسر کشور گرد هم خواهند آمد و درباره گفت‌وگوی ملی به بحث خواهند پرداخت.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره گردهمایی احزاب سراسر کشور در روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه در وزارت کشور گفت: همایش سراسری احزاب کشور روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می‌شود و دبیران کل احزاب در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در گردهمایی روز پنجشنبه احزاب و تشکل‌ها درخصوص حوادث، وقایع و ناآرامی‌هایی که در چندماه اخیر  در کشور اتفاق افتاده و همچنین گفت‌وگوی ملی به بحث و تبادل ‌نظر خواهند پرداخت.

دبیرکل حزب سبز ایران خاطرنشان کرد: بنا است تحلیل دقیقی در مورد ریشه‌های به وجود آمد این وقایع ارائه شود .

کنعانی مقدم در پاسخ به این سوال که معمولا در گردهمایی‌های فصلی خانه احزاب دبیران کل گله‌مند هستند که زمان سخنرانی به آن‌ها نمی‌رسد و افرادی خارج از نوبت سخنرانی می‌کنند این بار چه ساز و کاری در نظر گرفته شده است، گفت: این بار افرادی که قصد سخنرانی دارند باید اسم خود را به دبیرخانه دهند و از قبل مشخص کنند که می‌خواهند صحبت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز