خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع ایران با نخست وزیر جمهوری آذربایجان دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۳۹۸

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه دقایقی پیش با نخست وزیر جمهوری آذربایجان دیدار و پیرامون مسائل مهم منطقه گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش ایلنا،  آرتور راسی‌زاده نخست وزیر جمهوری آذربایجان در این دیدار روابط جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران را در سطح عالی برشمرد و اظهار داشت: معتقدم باید روابط بین دو کشور بیش از بیش افزایش یابد.

وی با تاکید بر تقویت روابط دو کشور در حوزه‌های دفاعی و نظامی افزود: با توجه به اشتراکات بین دوکشور، باید روابط ایران و آذربایجان در حوزه‌های مختلف به ویژه  اقتصادی توسعه یابد.

نخست وزیر جمهوری آذربایجان با بیان اینکه گسترش روابط اقتصادی بین ایران و آذربایجان برای ما بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: باورمان این است که دو کشور قابلیت گسترش روابط بیش از این را ‌دارند.

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران نیز با ابلاغ سلام معاون اول رئیس جمهوری ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران مصمم به توسعه روابط با کشور دوست و برادر جمهوری آذربایجان است و مقامات کشورمان بر این مهم تاکید ویژه دارند.

وی با برشمردن اشتراکات تاریخی و فرهنگی بین جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان تصریح کرد: در حال حاضر روابط دفاعی و نظامی ایران و آذربایجان در سطح بسیار خوبی است و امیدواریم این روابط به سطح راهبردی گسترش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز