خبرگزاری کار ایران

/حضور همدلانه مردم در سی‌ونهمین جشن انقلاب/

آیت‌‌الله لاریجانی: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطع و مسلم به یاوه‌گویی دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۴۷۹

رییس‌قوه‌قضاییه گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطع و مسلم به یاوه‌گویی دشمنان است

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: خداوند را شاکریم که امروز مثل سال‌های گذشته مردم با حضور گسترده و پرشکوهشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یکبار دیگر اقتدار ملی را به نمایش گذاشتند.

رئیس قوه قضائیه افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران به همه جهانیان پاسخ محکمی به همه توطئه دشمنان در طول سال‌های گذشته است و هرساله این اثر مهم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مترتب است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی پاسخ قاطع، مسلم و قطعی به یاوه‌گویی دشمنان است که می‌خواهند تفرقه‌افکنی کنند، افزود: مردم با هر عقیده‌ای در این راهپیمایی شرکت می‌کنند و وحدت خود را به نمایش می‌گذراند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:‌ مردم پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا به همه دنیا اعلام می‌کنند که ما ارزش انقلاب را رها نکردیم و بر خط ولایت و رهبری و جمهوری اسلامی که رو به کمال می‌رود و به رغم همه فشارها ایستاده‌ایم و مقابله می‌کنیم.

رئیس قوه‌قضاییه تاکید کرد: مردم و همه مسئولان  ما باید بدانند تا زمانی که وحدت و یکپارچگی، ایمان و اتکا به خداوند باشد، قطعا پرودگار متعال این مردم را رها نخواهد کرد و آنان را به عزتی که از عزت خودش است می‌رساند.

وی در پاسخ به این سوال که حدود ۴۰ سال است مقامات آمریکایی و اسرائیل طلبکارانه با مردم فهیم ایران صحبت می‌کنند. حضور مردم در راهپیمایی چه پیامی برای آنها دارد گفت: بهترین پیام همین حضور یکپارچه مردم است که نشان می‌دهد مردم وحدت دارند و این فشارها که برای ایجاد انشقاق در میان مردم است اثر ندارد و اقتدار ملی ما تقویت می‌شود. در صحنه بین المللی قدرت ما قابل انکار نیست.

آملی لاریجانی گفت این همه اعتنایی که رئیس جمهور آمریکا و اذنابش در منطقه دارند، ناشی از همین اقتدار است. مردم نشان دادند در صحنه هستند،بصیرت دارند و دشمن را از خودی تشخیص می‌دهند. بنابراین با وجود مشکلاتی که مسئولان موظف به برطرف کردن آن هستند، در صحنه هستند و از ارزش‌ها، استقلال و کیان ملت، از خط ولایت رهبری دفاع می‌کنند و این بهترین پاسخ به یاوه گویی سلطه جهانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز