خبرگزاری کار ایران

/حضور همدلانه مردم در سی و نهمین جشن انقلاب/

رئیس‌دانشگاه تهران: مردم همانطور که انقلاب را رقم زدند، می‌توانند مشکلات را هم حل کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۴۵۱

رییس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: باید امکان حضور گسترده‌تر مردم به ویژه جوانان را در عرصه‌های مختلف را فراهم کنیم و از ظرفیت آنان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود نیلی احمدآبادی در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت مردم تا به حال به طور نسبی خوب بوده و حتما افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی کاملا مردمی بود. یعنی مشارکت همه اقشار مردم را به همراه داشت. روز ۲۲ بهمن یادآور حضور شکوهمند مردم بوده و نشان می‌دهد این حرکت همچنان ادامه دارد چون انقلاب را متعلق به خودشان می‌دانند.

رییس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: این حرکت انقلابی، جریانی است که توسط خود این مردم ایجاد شده و طبیعتا باید خودشان نیز از آن حمایت کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات و کمبودهایی در جامعه وجود دارد، یادآور شد: این مردم هستند که همانطور که انقلاب را رقم زدند، می‌توانند این مشکلات را نیز حل کنند.

نیلی احمدآبادی در پایان تصریح کرد: پیام همیشگی مردم این است که همیشه در صحنه هستیم. ما نیز باید امکان حضور گسترده‌تر مردم به ویژه جوانان را در عرصه‌های مختلف را فراهم کنیم و از ظرفیت آنان استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز