خبرگزاری کار ایران

دعوت حزب موتلفه اسلامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۹۰

حزب موتلفه اسلامی بمناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم انقلابی ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت بعمل آورد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«مردم آگاه و شجاع ایران

انقلاب اسلامی با رشادت‌های سه نسل در آستانه برگزاری جشن‌های چهل سالگی انقلاب است.

قدرت‌های بزرگ از همان روزهای انقلاب آرزوی نابودی و فروپاشی انقلاب را در سر می‌پروراندند و با تحمیل جنگ سخت و نرم و تحریم‌ها و تهدیدها می‌خواستند انقلاب اسلامی ایران را به شکست برسانند اما مردم جهان در نهایت ناباوری مشاهده کردند انقلاب اسلامی ایران باقی ماند و هر روز پرقدرت‌تر و با صلابت‌تر در عرصه‌های منطقه و جهان به حیات افتخارآمیز خود ادامه داد.

رهبری بی بدیل امام خمینی(ره) و سپس مقام معظم رهبری طی ۴ دهه گذشته هوشمندانه، تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کردند و مردم با روشنگری علما و مراجع تقلید در صحنه حضور پیدا کردند و اجازه ندادند دشمنان اسلام و ایران کمترین آسیبی به انقلاب اسلامی وارد کنند.

امروز ایران اسلامی پرقدرت‌تر از همیشه در همه عرصه‌ها همچنان به پیش می‌رود و بسیاری از رشته‌های علمی، فنی و پیشرفت‌های حیرت‌آور موجب رشک و حسد قدرت‌های جهان و منطقه شده است.

حزب موتلفه اسلامی به همین مناسبت نکاتی را در زیر یادآور می‌شود؛

رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت ملی و انسجام اسلامی است. مردم و مسئولان باید حافظ اقتدار، امنیت و منافع ملی باشند و این ممکن نیست مگر اینکه با عوامل و عناصر نفوذی که وحدت ملی را نشانه گرفته‌اند مبارزه کنند.

اصل ولایت فقیه به عنوان فلسفه سیاسی نظام و اصلی‌ترین پایه قدرت مردم باید همواره در کانون توجه نخبگان و گروه‌های اجتماعی و سیاسی باشد و با صیانت از آن در برابر توطئه‌های آشکار و پنهان دشمن مقابله شود. پاسداری از اسلام، نظام و ایران در سایه صیانت از اصل ولایت فقیه است. اگر این مهم آسیب ببیند همه چیز آسیب خواهد دید.

دولت باید به مطالبات مردم بویژه در حوزه معیشت توجه کرده و به وعده‌هایی که داده عمل کند. مردم از همه چیز خود برای نگهبانی از نظام الهی و جمهوری اسلامی هزینه می‌کنند. پاسخ این فداکاری‌ها آن است که دولت به وظایف ذاتی خود در قانون اساسی جمهوری اسلامی عمل کند و از حاشیه‌سازی پرهیز نماید. دولت باید نماد ایستادگی ملت در برابر استکبار جهانی بویژه آمریکا باشد و از هرگونه سستی و وادادگی در این مورد دوری کند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر قدرت‌های اروپایی باید بدانند دولت و ملت ایران، اخلال در روابط ایران با کشورهای منطقه و جهان و نیز بدعهدی و نقض پیمان برجام را برنمی‌تابند. آنها باید منتظر واکنش سخت و بی سابقه ایرانیان باشند. آستانه تحمل ملت ایران حدی دارد و اگر از حد بگذرد هیچ ایرانی از اصل مقابله به مثل چشم نمی‌پوشد.

ملت ایران در برابر تجاوزات آمریکا و اسرائیل در منطقه ایستاده است و در این مقاومت تردید ندارد. آمریکا نمی‌تواند به تجاوزات خود در قالب حمایت از تروریسم ادامه دهد. سربازان سلحشور اسلامی و جوانان پاکباخته ایرانی سر تروریسم را در منطقه به سنگ خواهند کوبید. ضد انقلاب در ایران اعم از منافقین و سلطنت طلبان و مارکسیست‌ها و عناصر وطن فروشِ به اصطلاح ملی‌گرا نیز باید بدانند همانطور که آمریکا در این ۴ دهه عاجز از کمک به آنها بوده است، در ۴۰ سال دیگر هم این ناتوانی ادامه دارد. ملت ایران هیچ تردیدی در ضربه زدن به آنها نخواهد کرد.

ملت بزرگ ایران در روز ۲۲ بهمن برای بزرگداشت خون شهدا و ارج نهادن به ارزش‌های الهی و اسلامی و نیز گرامیداشت یاد امام امت بنیانگذار جمهوری اسلامی و ارج نهادن به ۳۰ سال رهبری بی بدیل مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در سراسر کشور به خیابان‌ها خواهند آمد.

حزب موتلفه اسلامی نیز در کنار ملت ایران و همصدا با جوانان نسل سوم انقلاب فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سرخواهد داد»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز