خبرگزاری کار ایران

آسوشیتدپرس خبرداد:

نشست فوق‌العاده وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مقر ارتش

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۸۸

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مقر ارتش این رژیم در تل‌آویو جلسه‌ای را با افسران ارتش اسرائیل برگزار کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، در پی سرنگونی جنگنده اف-۱۶ رژیم صهیونیستی در منطقه «الجلیل»، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مقر ارتش این رژیم در تل‌آویو جلسه‌ای را با افسران ارتش اسرائیل برگزار کرده است.

جنگنده اف-۱۶ اسرائیلی در پی نابودی تاسیسات ارسال پهپاد ایرانی در سوریه، توسط موشک‌های ضد هوایی سوری مورد اصابت قرار گرفت. اسرائیل مدعی شده است که پهپاد ایرانی وارد حریم هوایی سرزمین‌های اشغالی شده بود و این اقدام را «نقض حاکمیت سرزمینی اسرائیل خواند».

در پی بیانیه سخنگوی نیروهای ارتش اسرائیل درباره مقصر دانستن ایران، حملات گسترده‌ای علیه اهداف سوری و ایرانی در سوریه آغاز شد. ارتش  رژیم صهیونیستی از هدف گرفتن ۱۲ نقطه از جمله سه هدف سوریه و چهار هدف ایرانی خبر داد.

«جاناتان کونریکوس» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شده ایران مسئول نقض حاکمیت سرزمینی اسرائیل است و ارتش آمادگی کامل برای اقدامات بعدی را دارد.

به گزارش آسوشیتدپرس، کابینه اسرائیل اخیرا نشستی را برای بررسی تهدیدهای امنیتی از جانب سوریه برگزار کرده بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز